hvordan så du ud i uge 33 ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2012

Princesspigen

rikkeregnbue skriver:

Uge 40+2 så jeg sådan her ud! (Jeg var sat igang, så jeg ligner et omvandrende misfoster)

Og jeg var ret stor..

ja sikke en stor flot mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Skifreaken

Princesspigen skriver:

fin mave

ser ud som om du voksede ret meget de 8 uger der  ? eller er det bare mig

Jo det gjorde jeg nok, men tror det kommer meget an på hvordan baby ligger. Når du i forvejen ikke er super stor, så tror jeg ikke den lige pludselig går amok. Jeg måtte allerede i uge 11 stykker ud og købe graviditetsbukser :p så tror sådan rent proportionelt at den bare fortsatte i det tempo den havde startet med - mere eller mindre

Anmeld

18. august 2012

Princesspigen

Skifreaken skriver:

Jo det gjorde jeg nok, men tror det kommer meget an på hvordan baby ligger. Når du i forvejen ikke er super stor, så tror jeg ikke den lige pludselig går amok. Jeg måtte allerede i uge 11 stykker ud og købe graviditetsbukser :p så tror sådan rent proportionelt at den bare fortsatte i det tempo den havde startet med - mere eller mindre

okay..

jeg var omkring de 20-22 uger da jeg bekyndte på graviditets bukser men det var mest fordi når jeg sad ned strammede bukserne oven på baby og det var ikke rart.. kunne da stadig være i bukserne

Anmeld

18. august 2012

Skifreaken

Princesspigen skriver:

okay..

jeg var omkring de 20-22 uger da jeg bekyndte på graviditets bukser men det var mest fordi når jeg sad ned strammede bukserne oven på baby og det var ikke rart.. kunne da stadig være i bukserne

Så har du jo en super fin lille mave, synes bare du skal nyde den Selvfølgelig bliver du større, men tror ikke du behøver blive nervøs for at den skal blive lige så stor som min, hihi - og jeg fik faktisk ikke tigerstriber eller andet selvom mavsen var giga

Anmeld

18. august 2012

Rikke S

på mit profilbillede er jeg vist 32+4 med den første, i hvert fald var det lige omkring uge 33. 2. graviditet, var jeg endnu større..

Anmeld

18. august 2012

Princesspigen

Skifreaken skriver:

Så har du jo en super fin lille mave, synes bare du skal nyde den Selvfølgelig bliver du større, men tror ikke du behøver blive nervøs for at den skal blive lige så stor som min, hihi - og jeg fik faktisk ikke tigerstriber eller andet selvom mavsen var giga

jeg har endnu (7-9-13) ikke fået nogle stræk mærker (som man os kan se på de billeder jeg lagde ud lidt tidliger i debatten..

men har bare fået af vide hele min graviditet af andre, at NU ville det gå stærkt, og NU og nu og nu.. men de har endnu ikke haft ret..

Anmeld

18. august 2012

Skifreaken

Princesspigen skriver:

jeg har endnu (7-9-13) ikke fået nogle stræk mærker (som man os kan se på de billeder jeg lagde ud lidt tidliger i debatten..

men har bare fået af vide hele min graviditet af andre, at NU ville det gå stærkt, og NU og nu og nu.. men de har endnu ikke haft ret..

Hihi, hver graviditet er jo forskellig, så det bliver bare spændende at se hvordan den forløber Held og lykke med det hele

Anmeld

18. august 2012

Princesspigen

Skifreaken skriver:

Hihi, hver graviditet er jo forskellig, så det bliver bare spændende at se hvordan den forløber Held og lykke med det hele

mange tak skal du have

Anmeld

18. august 2012

Fleur07

Syntes du skal nyde din mave og at den er der. Måske den ikke er så stor, men bare mzn kan de meningen med den.Jeg har termin om få dage, er 166 høj og 122 om maven, og nej det sgu ikke sjovt at være så stor heller. Skal konstant sige nej, der er kun 1 stk baby osv. Og samtidig høre på du føder før tid så stor du er, men nej heller ikke denne gang. Sidst gik jeg over tid. Alle har en mening og den skal de nogen gange lære at holde for dem selv. For Gud hvor det sætter tanker igang

Anmeld

18. august 2012

merle2010

sådan så jeg ud i uge 34... det er 2 gang og jeg var stor

og det var hårdt, så vær du bare glad for at den ikke er så stor...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.