hvordan så du ud i uge 33 ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2012

twinny

Sådan så jeg ud 32+1. Det var med tvillingerne. Jeg fødte 37+4, da de skulle komme 14 dage før tid.

de vejede 2788 g og 2582 g

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

twinny

twinny skriver:

Sådan så jeg ud 32+1. Det var med tvillingerne. Jeg fødte 37+4, da de skulle komme 14 dage før tid.

de vejede 2788 g og 2582 g

Jeg mener jeg målte det samme om maven som dig, sådan ca i uge 33 

Jeg havde startsvægt på 58 kg

Anmeld

19. august 2012

Camilla..

jeg er 32+0, eller den er over 24 så nok nærmere 32+1..  

jeg er ikke særlig stror tror jeg nok

ihværtifal kommer det bag på mange at der faktis kun er 8 uger til min termin når de ser mig..

jeg er langt om længe kommet af med største delen af min kvalme og kaster ikke op om morgnen mere  det stoppede så os først efter uge 27+...  

der er ved at komme styr på indkøbene til den lille men baby værelset er endnu ikke malet men da den lille skal sove i vugge på vores værelse er det heller ikke det der haster mest

jeg vejer omkring 65 kg, er 160 høj og måler omkring 101 cm om maven.. er jeg lille i forhold til at være i 33 uge ?

og har nogle erfaring med om jeg måske forbliver lille eller om det pludselig kommer til at gå rigtig stærkt de sidste 8 uger ? ?  

i må gerne dele billeder hvis i lyster

Jeg var heller ikke ret stor

Anmeld

20. august 2012

merichs

Synes jeg voksede rimeligt det sidste stykke tid

Første billede er jeg 31+6. Andet billede er jeg 36+0

Anmeld

20. august 2012

Princesspigen

Camilla.. skriver:

Jeg var heller ikke ret stor

hold da op  du er jo mindre end mig

Anmeld

20. august 2012

Camilla..

Princesspigen skriver:

hold da op  du er jo mindre end mig

Hehe

Ja, så det er meget forskelligt fra person til person.

Anmeld

20. august 2012

Princesspigen

Camilla.. skriver:

Hehe

Ja, så det er meget forskelligt fra person til person.

ja det kan jeg se

Anmeld

20. august 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

ddederutrtrotrorljejegdde

ja kunne godt forestille mig det er hårdt...

nu du har prøvet "begge" kandu måske svare på min teori..

har nemlig en teori om at os med de små maver nemmere kan mærke bevægelserne meget ttydeligt, end dem med store maver..

er det rigtigt eller helt hen i vejret ?

Hmm , der tror jeg det handler meget om barnet .
Jeg synes faktisk jeg har kunne mærke hårdere spark den her gang end første gang .
Men kommer nok os meget an på hvor baby ligger henne i maven og hvordan

Anmeld

20. august 2012

HeidiØ

Princesspigen skriver:

ihværtifal kommer det bag på mange at der faktis kun er 8 uger til min termin når de ser mig..

jeg er langt om længe kommet af med største delen af min kvalme og kaster ikke op om morgnen mere  det stoppede så os først efter uge 27+...  

der er ved at komme styr på indkøbene til den lille men baby værelset er endnu ikke malet men da den lille skal sove i vugge på vores værelse er det heller ikke det der haster mest

jeg vejer omkring 65 kg, er 160 høj og måler omkring 101 cm om maven.. er jeg lille i forhold til at være i 33 uge ?

og har nogle erfaring med om jeg måske forbliver lille eller om det pludselig kommer til at gå rigtig stærkt de sidste 8 uger ? ?  

Det er super forskelligt med maver Folk troede jeg ventede tvillinger, eller ville føde før. Min veninde som sku føde en måned efter mig var meget lille.

Her er et billede fra uge 32 og et par 2 dage før termin (ps, ta dig ik af mit ansigtsudtryk, haha)

Målte til sidst ca 126 cm om maven og tog 19 kg på!

Anmeld

20. august 2012

2babygirls

Princesspigen skriver:

Her er min mave i uge 32+0, første barn.
Er ikke så langt med denne graviditet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.