Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg står op senest 5:30 og går i seng 22
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lady Marion <3 skriver: I forbindelse med den anden tråd om hvornår i står op vil jeg gerne høre hvad tid i går i seng i forbindelse med at i står så tidligt op Jeg syntes jo det er sent at sove kl 23 00 når jeg skal op kl 6 , måske er det noget pjat , det kan jo være at jeg bilder mig selv ind at jeg er kvæstet ??
I forbindelse med den anden tråd om hvornår i står op vil jeg gerne høre hvad tid i går i seng i forbindelse med at i står så tidligt op Jeg syntes jo det er sent at sove kl 23 00 når jeg skal op kl 6 , måske er det noget pjat , det kan jo være at jeg bilder mig selv ind at jeg er kvæstet ??
Da jeg mødte kl 6.. Så gik jeg i seng SENEST kl 22.. Og det kunne selvfølgelig blive senere.. Men helst deromkring
Min datter vågner altid mellem 06.00 og 07.00. Til hverdag går jeg i seng mellem 23.00 og 00.00. I weekenderne kan klokken godt blive 2 før jeg går i seng. Jeg er kvæstet om morgenen, men kun i 5-10 minutter og så er jeg frisk
Lady Marion <3 skriver: Og du er frisk i løbet af dagen ???
Og du er frisk i løbet af dagen ???
Ja, jeg er 100% A-menneske, så det er dejligt Når jeg skal op kl.5, går jeg i seng senest 22.30 og hvis jeg skal op kl. 6 er det kl. 23 senest
Jeg går som regel i seng mellem kl21 og 22 nogle gange tidligere men har også en dreng som sjældent sover længe
jeg har brug for 7-8 timers søvn.. så kl 22 når jeg skal op kl 530
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128