Jer der står op ved 5-6 tiden hvad tid går i i seng ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.664 visninger
36 svar
0 synes godt om
17. august 2012

Lady Marion <3

I forbindelse med den anden tråd om hvornår i står op vil jeg gerne høre hvad tid i går i seng i forbindelse med at i står så tidligt op   Jeg syntes jo det er sent at sove kl 23 00 når jeg skal op kl 6 , måske er det noget pjat , det kan jo være at jeg bilder mig selv ind at jeg er kvæstet  ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Stéphanie

Lady Marion <3 skriver:

I forbindelse med den anden tråd om hvornår i står op vil jeg gerne høre hvad tid i går i seng i forbindelse med at i står så tidligt op   Jeg syntes jo det er sent at sove kl 23 00 når jeg skal op kl 6 , måske er det noget pjat , det kan jo være at jeg bilder mig selv ind at jeg er kvæstet  ??

Jeg står op kl 5 hver morgen - og det er meget sjældent jeg er i seng før midnat. Jeg er meget kvæstet, men kan bare ikke sove før.
Vi har jo alle forskellige søvnbehov, så det at du føler dig kvæstet kan nok sagtens passe

Anmeld

17. august 2012

MorDk

Dengang jeg skulle op kl.04.00 for at møde på arbejde kl.07.00 (boede 100km væk fra arbejdet) der gik jeg ik seng senest kl.22.00.

Anmeld

17. august 2012

Moma

Omkring kl. 23.30-00.00 og står op kl 5.30. Jeg kan simpelthen ikke gå i seng før, men kan godt mærke, at jeg er træt, når jeg når til fredag aften.

Anmeld

17. august 2012

Lady Marion <3

Jeg ville ønske jeg kunne nøjes med 6 timer hver nat  syntes man sover meget af sin fritid væk ,, tror at jeg er så kvæstet har meget med psyken af gøre

Anmeld

17. august 2012

LBK

jeg står op kl 05.45 og prøver at gå i seng kl 22.00.. Det er ikke altid det går lige godt, men bliver det senere er jeg kvæstet dagen efter...

Anmeld

17. august 2012

Lene32

Lady Marion <3 skriver:

Jeg står op mellem 5 og 6 hver morgen.
Jeg går i seng mellem 22 og 23.
Dog burde jeg gå tidligere i seng for jeg føler mig noget kvæstet i løbet af dagen.

Anmeld

17. august 2012

betski

Lady Marion <3 skriver:

Jeg står op kl 5.15 og går helst senest i seng kl 22 ellers er jeg temmelig træt dagen efter.

Anmeld

17. august 2012

Dustmuz

jeg går i seng mellem 22 og 00 og jeg står op kl 5:30-6:00 i hverdagene..
i weekenderne sover jeg til kl 7-8 hvis jeg er heldig.. men går stadig i seng omkring 22 - 00

Anmeld

17. august 2012

Maja_4000

Jeg går i seng klokken 22 , hvis jeg skal op mellem 5 og 6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.