Jer der står op ved 5-6 tiden hvad tid går i i seng ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

Clisolka

Lady Marion <3 skriver:

I forbindelse med den anden tråd om hvornår i står op vil jeg gerne høre hvad tid i går i seng i forbindelse med at i står så tidligt op   Jeg syntes jo det er sent at sove kl 23 00 når jeg skal op kl 6 , måske er det noget pjat , det kan jo være at jeg bilder mig selv ind at jeg er kvæstet  ??

Jeg er ude af døren senest kl. 6 om morgenen og jeg skal ikke senere i seng end kl. 23 - ellers kommer jeg aldrig op  Så vi går i seng alt imellem 22-23 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Karo

Lady Marion <3 skriver:

I forbindelse med den anden tråd om hvornår i står op vil jeg gerne høre hvad tid i går i seng i forbindelse med at i står så tidligt op   Jeg syntes jo det er sent at sove kl 23 00 når jeg skal op kl 6 , måske er det noget pjat , det kan jo være at jeg bilder mig selv ind at jeg er kvæstet  ??

Jeg står op 5.30 og går i seng omkring klokken 22.

Anmeld

17. august 2012

Maja88

mellem 21 og 22

Anmeld

17. august 2012

Janni.

Jeg står op kl. 5.15, går i seng omkring kl. 21. Sover omkring 30 min senere. Det passer meget godt til mig.

Anmeld

17. august 2012

Hvem?

Lady Marion <3 skriver:

Jeg er en skovl til at komme i seng om aften, den blir altid midnat eller over, står op ved en 05.30 tiden - har to små drenge så er oppe mange gange i løbet af natten, men det er blevet en vane nu, så nu vågner jeg om natten, selvom drengene sjældne gange sover igennem 

Anmeld

17. august 2012

Dinna88

WAUW! Jeg synes folk får få timer søvn.

Jeg SKAL have i hvert fald 7½ time. MÅSKE kan jeg lige overleve på7, men helst 8 da Så når jeg skal op kl 6, så skal jeg i seng SENEST kl 22 Ellers er mine øjne små sprækker!

Anmeld

17. august 2012

-Sigrid-

Jeg er (mere eller mindre) vågen fra kl 5.30, og skal gerne op kl 6, selvom jeg nogle gange (sem regel) strækker den ca 15 minutter

Jeg går i seng, kl 23-23.30 

Jeg syntes ikke du er tosset! 

Anmeld

17. august 2012

Dinna88

Lady Marion <3 skriver:

DEt var nyttig viden Katja   Så må jeg nok hellere lytte til min  krop , jeg tænkte bare om det måske var en vanesag at sove lidt ?? Og hvis man nu var frisk om dagen så skader det vel ik at sove lidt ??

En af min bror venner arbejder op til 65 timer om ugen (holy fuck, I know. Han sover IKKE mere end 5 timer pr. nat konsekvent. Og det har han det FINT med. Så ja, det må være en tilvænningssag. Jeg ville dog ikke kunne klare det, og jeg tvivler på at hans krop kan klare det på sigt

Anmeld

17. august 2012

MariaKyedDK

Lady Marion <3 skriver:

det kommer jo an på hvor meget DU har brug for at sove altså jeg har brug for 8 - 9 timer ( helst 10 timer ) og det er ikke engang løgn.

men jeg har altid haft svært ved at gå '' tidligt'' i seng, men er nu begyndt på at gå i seng kl 22, det er ikke hver dag det sker, men senest 23:00...

for da guldklumpen gik i børnehave, kunne vi jo egentlig komme når vi vil, i tidsrummet 7:30 - 10:00 , men nu hvor han er startet i skole, skal han jo møde kl 08:15 HVER DAG! så jeg skal bare op kl 05:30 aller senest da jeg bruger 1 time på at VÅGNE for gal jeg er ikke mig selv før efter den time. hihi...

Anmeld

17. august 2012

Lady Marion <3

Jeg er imponeret over hvor lidt mange af jer behøver sove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.