Jer der står op ved 5-6 tiden hvad tid går i i seng ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg går i seng kl. 22-22.30 og står op kl. 6.10.

Jeg har været på stressseminar lige før sommeren og en af de ting vi fik meget oplyst var, hvor vigtigt det var, at få sin nattesøvn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Lady Marion <3

MoarHvidovre skriver:

Jeg går i seng kl. 22-22.30 og står op kl. 6.10.

Jeg har været på stressseminar lige før sommeren og en af de ting vi fik meget oplyst var, hvor vigtigt det var, at få sin nattesøvn.

DEt var nyttig viden Katja   Så må jeg nok hellere lytte til min  krop , jeg tænkte bare om det måske var en vanesag at sove lidt ?? Og hvis man nu var frisk om dagen så skader det vel ik at sove lidt ??

Anmeld

17. august 2012

Pige2009

Lady Marion <3 skriver:

I forbindelse med den anden tråd om hvornår i står op vil jeg gerne høre hvad tid i går i seng i forbindelse med at i står så tidligt op   Jeg syntes jo det er sent at sove kl 23 00 når jeg skal op kl 6 , måske er det noget pjat , det kan jo være at jeg bilder mig selv ind at jeg er kvæstet  ??

Jeg går som regel i seng mellem 22.30-23, og jeg skal op hver morgen mellem 5-6

Anmeld

17. august 2012

Tona

Lady Marion <3 skriver:

I forbindelse med den anden tråd om hvornår i står op vil jeg gerne høre hvad tid i går i seng i forbindelse med at i står så tidligt op   Jeg syntes jo det er sent at sove kl 23 00 når jeg skal op kl 6 , måske er det noget pjat , det kan jo være at jeg bilder mig selv ind at jeg er kvæstet  ??

Vi står op kl. 05.30 da manden skal tideligt afsted for at nå på uddannelse til tiden (fordi det er i en anden by).

Jeg er så træt af det, for jeg er totalt b-menneske og ville gerne gå i seng kl. 23-24 og op kl. 07-08 og self. senere endnu i weekenden.

Mit krop bliver simpelthen ikke klar til at sove før kl. 23 så jeg går først i seng der, men nu hvor jeg er gravid har det hjulpet lidt på det med trætheden, så nu går jeg nok omkuld i snit kl. 22.30 hver aften. Men så har jeg også brug for en lur i løbet af dagen.

Anmeld

17. august 2012

Jok123

Hold da op I går sent i seng.. min søn vågner kl 6, idag var den så kun 05.09. Jeg går senest i seng kl. 22 og gerne før.. nogle dage er den kun 20.00.. er nødt til at ha 8 timers søvn, ellers kan jeg slet ik fungere.. søvn er meget vigtigt for mig

Anmeld

17. august 2012

crille

Lady Marion <3 skriver:

DEt var nyttig viden Katja   Så må jeg nok hellere lytte til min  krop , jeg tænkte bare om det måske var en vanesag at sove lidt ?? Og hvis man nu var frisk om dagen så skader det vel ik at sove lidt ??

Den ville jeg helt sikkert også læne mig op af og er jeg oppe med bonus mellem 5-6, så er det herhjemme ingen skam at hænge kl 21-22 og der har jeg måske også nuppet en blunder i løbet af dagen(det jo en luksus man kan, når man er på barsel)  

Anmeld

17. august 2012

Lady Marion <3

Baagøe skriver:

Jeg går som regel i seng mellem 22.30-23, og jeg skal op hver morgen mellem 5-6

Og du er frisk i løbet af dagen ???

Anmeld

17. august 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lady Marion <3 skriver:

Ja, det er nyttig viden. Man skal lytte til sin krop - den siger så meget, hvis man bare lytter efter.

Så gå du bare i seng som du plejer og være frisk dagen efter

Anmeld

17. august 2012

modesty

Bebsi (10 mdr.) vågner mellem 5-5:30. Jeg går i seng mellem 23 og 24. Jeg har prøvet at gå i seng før, men jeg ligger bare og bliver irriteret over at jeg ikke kan sove, så det går ikke. MEN jeg har brug for 8 timers søvn for at være udhvilet, så jeg er kronisk træt. Det har dog hjulpet at han er begyndt at sove igennem. 

Anmeld

17. august 2012

MetteT

Jeg står op 5.45 og går i seng kl 22.. Blir jeg fanget af en go film eller andet kan jeg strække den til kl 23. MAX..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.