Scanninspress

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

FrkRaarup

Kofoed. skriver:

Så er prisen sat ned siden jeg var gravid vi købte dog i fredericia, da jeg ikke kunne vente til 17+0, ha ha, de tager dobbelt pris på tvillinger, øv, det gjorde dem i centeret ikke.

Det var da underligt, hvornår var du ved lægen?

Hvornår kan de se noget ?

I Kolding skriver de således:

"Køn

Det er muligt ved ultralydsscanning at identificere barnets køn fra du er 15+0. Fra dette tidspunkt kan vi med garanti se, hvilket køn dit barn har, og skulle barnet ligge uhensigtmæssigt ved scanningen, tilbydes du en ny tid uden beregning. Men kommer du til scanningen med en godt fyldt blære, så kan vi som oftest se kønnet ved din 1. scanning."

Det var jeg i tirsdags..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

gædde/gitte

FrkRaarup skriver:

Sagen er den at min mor bliver ved med at presse på, for at komme med til scanning! Hun mener det er hendes tur i stedet for kærestens! Hun bliver sur og skuffet, når jeg siger at Kenneth skal med...

Næsten scanning er NF, og er egentlig helst fri for at have hende med der..

Hun må gerne komme med senere hen, men ikke istedet for en anden! Det er mit første barn, og det hele er så stort.

Hvordan takler jeg hende ? Og hendes surmuleri!?

Har I prøvet det samme, og hvad gjorde I ?

åhhh............ det bliver det samme med min mor. Hun fatter simpelthen overhoved ikke at man er voksen.

Jeg er ikke engang gravid og hun er allerede mega fornærmet over at jeg ikke gider ha hende med til fødslen ha ha ha

Anmeld

17. august 2012

FrkRaarup

gædde skriver:

åhhh............ det bliver det samme med min mor. Hun fatter simpelthen overhoved ikke at man er voksen.

Jeg er ikke engang gravid og hun er allerede mega fornærmet over at jeg ikke gider ha hende med til fødslen ha ha ha

Hahahahahah ;D Åh, undskyld! Men følte mig godt nok som Palle alene i verden!

Jeg ville slet ikke turde sige til min mor hun ikke skal med!!!! Er du vild, mand! Hun slår mig ihjel!

Anmeld

17. august 2012

gædde/gitte

FrkRaarup skriver:

Hahahahahah ;D Åh, undskyld! Men følte mig godt nok som Palle alene i verden!

Jeg ville slet ikke turde sige til min mor hun ikke skal med!!!! Er du vild, mand! Hun slår mig ihjel!

nogen kommer helt sikkert til at dø, hvis hun sniger sig med!!

min mor er typen som stadig siger:

"husk nu at tage en ekstra trøje med". 

"uhhha... nej skal du ud og flyve,... nej... nej... det du altså ikke"

Hun ynder at komme ned på mit job... også gerne tage afsked på følgende måde : "jamen så ses vi lille nus, kys kys kys" (butikken kan være fyldt med kunder, og hun gør det stadig)

HUN BOR 100 METER FRA MIT JOB, OG VI SER HINANDEN CA 3 GANGE OM UGEN!!! SÅ SLAP DOG AF MOR!! 

mANGE syntes det er sødt, men det er altså liiige i overkanten......... det er blevet bedre, men hold kæft hun har fået nogen flabet svar indimellem, fordi det simpelthen er på grænsen til det dominerende.

Hun kommer ikke med til fødslen -basta

Anmeld

17. august 2012

FrkRaarup

gædde skriver:

nogen kommer helt sikkert til at dø, hvis hun sniger sig med!!

min mor er typen som stadig siger:

"husk nu at tage en ekstra trøje med". 

"uhhha... nej skal du ud og flyve,... nej... nej... det du altså ikke"

Hun ynder at komme ned på mit job... også gerne tage afsked på følgende måde : "jamen så ses vi lille nus, kys kys kys" (butikken kan være fyldt med kunder, og hun gør det stadig)

HUN BOR 100 METER FRA MIT JOB, OG VI SER HINANDEN CA 3 GANGE OM UGEN!!! SÅ SLAP DOG AF MOR!! 

mANGE syntes det er sødt, men det er altså liiige i overkanten......... det er blevet bedre, men hold kæft hun har fået nogen flabet svar indimellem, fordi det simpelthen er på grænsen til det dominerende.

Hun kommer ikke med til fødslen -basta

Beklager, men griner altså højlydt!

Ved godt det ikke er sjovt, og faktisk kan være deprimerende!

Stakkels dig, sender dig altså lige en krammer - selvom det virker til at du har styr på tingene.

Gid jeg var lige så sej!

( Der er bare så meget lort i min familie, agter ikke at lave mere.. Ja, det er en pisse lang historie..) Jeg er nok bare blødsød!

Men 1 ting er sikkert, træder hun mig over tæerene, eller overskrider mine grænser, holder jeg IKKE kæft!! Det ved hun også godt!!

Jeg ved da godt at det er fordi de elsker os, men for helvede!!! Vi er ikke små børn længere... Så giv dog SLIP!!!

Anmeld

17. august 2012

Kofoed.

FrkRaarup skriver:

Hvornår kan de se noget ?

I Kolding skriver de således:

"Køn

Det er muligt ved ultralydsscanning at identificere barnets køn fra du er 15+0. Fra dette tidspunkt kan vi med garanti se, hvilket køn dit barn har, og skulle barnet ligge uhensigtmæssigt ved scanningen, tilbydes du en ny tid uden beregning. Men kommer du til scanningen med en godt fyldt blære, så kan vi som oftest se kønnet ved din 1. scanning."

Det var jeg i tirsdags..

Hvad var du i tirsdags?

Anmeld

17. august 2012

gædde/gitte

FrkRaarup skriver:

Beklager, men griner altså højlydt!

Ved godt det ikke er sjovt, og faktisk kan være deprimerende!

Stakkels dig, sender dig altså lige en krammer - selvom det virker til at du har styr på tingene.

Gid jeg var lige så sej!

( Der er bare så meget lort i min familie, agter ikke at lave mere.. Ja, det er en pisse lang historie..) Jeg er nok bare blødsød!

Men 1 ting er sikkert, træder hun mig over tæerene, eller overskrider mine grænser, holder jeg IKKE kæft!! Det ved hun også godt!!

Jeg ved da godt at det er fordi de elsker os, men for helvede!!! Vi er ikke små børn længere... Så giv dog SLIP!!!

ha ha ha jaaaa......... åh møøødre.............

ej men hun er altså ekstrem... som sagt så er det blevet bedre...

Og det er ikke fordi jeg er datteren, og at det kun er mig der indimellem er ved at  min mand og far syntes især det er slemt........

Anmeld

17. august 2012

FrkRaarup

Kofoed. skriver:

Hvad var du i tirsdags?

Var til læge.

Anmeld

17. august 2012

Kofoed.

FrkRaarup skriver:

Var til læge.

Fra jeg var til længe og brevet kom gik der lidt over en uge. Man kan se kønnet fra 14+0, og for 1½ år siden ville dem i centeret ikke love noget køn før 17+0.

Anmeld

17. august 2012

M (:

FrkRaarup skriver:

Sagen er den at min mor bliver ved med at presse på, for at komme med til scanning! Hun mener det er hendes tur i stedet for kærestens! Hun bliver sur og skuffet, når jeg siger at Kenneth skal med...

Næsten scanning er NF, og er egentlig helst fri for at have hende med der..

Hun må gerne komme med senere hen, men ikke istedet for en anden! Det er mit første barn, og det hele er så stort.

Hvordan takler jeg hende ? Og hendes surmuleri!?

Har I prøvet det samme, og hvad gjorde I ?

Hvorfor mener hun det er hendes tur?  

Mormor står da ALTID bagved far i køen! Hun skal da ikke med i stedet for dine kæreste - hun skal da kun med, hvis din kæreste af en eller anden grund ikke kan/vil med, og selv da er det ikke en selvfølge, at det er hendes tur! Bliver helt forarget og trodsig på dine vegne. Hvis min mor sagde sådan ville hun da 100% sikkert SLET ikke få tilbuddet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.