Scanninspress

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

FrkRaarup

Bellas Mor skriver:

Hmm...

Hun kan da på ingen måde tillade sig at være sur!

Det er "kun" hendes barnebarn.. Det er JERES barn! Færdig, slut...

Åh... Ja, du har så evigt ret... Meeen, ja... Med min mor er det hele bare så skide besværligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
FrkRaarup skriver:

Problemet for hende er nok, at det er hendes første 'rigtige' barnebarn, som hun har ventet på i mange år- troeds jeg kun er 21..

Nu har det bare med at surmule når hun ikke får sin vilje!- generalt!

Og man siger teenager er hårde, så skulle I prøve med en mor i overgangsalderen!!! På 5. år....  Pyyh!

Så lader i være med at fortælle hvornår i ska scannes! Hun må vist lige lære at tage sig lidt sammen, også syntes jeg at det må være din kærstes opgave at fortælle hende at hun ik ska med! Ville være træls hvis hun blev sur på dig pga det! Vh stine

Anmeld

17. august 2012

FruK

tarkoflen skriver:

Har l været til mange skanninger?

Jeg synes du skal sige til din mor, at det ikke hjælper at surmule! Det er jeres kommende barn og jeres beslutning om, hvorvidt hun skal med eller ej!

Hvis det er meget vigtigt for hende at komme med til en skanning, så må hun da gerne have lov til at betale for en ekstra skanning, men hun skal altså pakke sammen om, hvorvidt hun har ret til at komme med i stedet for din kæreste! Det har hun ikke!

Lige mine ord.

Selvfølgelig skal farmand komme i første række.

Anmeld

17. august 2012

FrkRaarup

StineW79 skriver:

Så lader i være med at fortælle hvornår i ska scannes! Hun må vist lige lære at tage sig lidt sammen, også syntes jeg at det må være din kærstes opgave at fortælle hende at hun ik ska med! Ville være træls hvis hun blev sur på dig pga det! Vh stine

jeg er bare lidt bekymret, for hendes og mit forhold. Det er SÅ skrøbeligt i forvejen!!! Så der skal nok ikke meget til, før det forsvinder helt.

For et stykke tid siden, blev vi uvenner, fordi vi en lørdag ikke lige skulle ud og køre alligevel! Vi tilbød dog alligevel at køre hende, men hun blev total pigesur og snakkede ikke til mig i over 1½ uge!!

Anmeld

17. august 2012

FrkRaarup

komodo skriver:

Jeg er enig med mange andre i tråden, det må mor nok bare lige lære at leve med nyd i bare jeres scanninger uden dårlig samvittighed, så mor må nøjes med billeder og live streaming hvis i skal 3d scannes

Taaaak

Anmeld

17. august 2012

StineW79

FrkRaarup skriver:

jeg er bare lidt bekymret, for hendes og mit forhold. Det er SÅ skrøbeligt i forvejen!!! Så der skal nok ikke meget til, før det forsvinder helt.

For et stykke tid siden, blev vi uvenner, fordi vi en lørdag ikke lige skulle ud og køre alligevel! Vi tilbød dog alligevel at køre hende, men hun blev total pigesur og snakkede ikke til mig i over 1½ uge!!

Hun lyder godt nok ik særlig rar! Men så meget desto mere vigtigt at du lader din kærste tage sig af hende! Og hvis hun ik vil snakke med dig/ jer, jamen så ser hun jo heller ik sit barnebarn og det er så hendes valg/ tab.

Syntes i ska tage det stille og roligt, se tiden an, selv tage til Scaninger osv. Også ku du jo evt tage hende med på en lille hygge shoppe tur, hvor i ka kigge på baby ting sammen. På den måde vil hun måske ku føle sig som en vigtig del af jeres graviditet alligevel??!! Vh stine

Anmeld

17. august 2012

christina92

FrkRaarup skriver:

Hehe

Det ville også være noget andet, hvis hun ikke blev ved at spørge om hun ikke snart skulle med...

Argh..

Ja lige præcis! Jo mere hun presser på jo mindre har man vel lyst til at have hende med

Anmeld

17. august 2012

FrkRaarup

StineW79 skriver:

Hun lyder godt nok ik særlig rar! Men så meget desto mere vigtigt at du lader din kærste tage sig af hende! Og hvis hun ik vil snakke med dig/ jer, jamen så ser hun jo heller ik sit barnebarn og det er så hendes valg/ tab.

Syntes i ska tage det stille og roligt, se tiden an, selv tage til Scaninger osv. Også ku du jo evt tage hende med på en lille hygge shoppe tur, hvor i ka kigge på baby ting sammen. På den måde vil hun måske ku føle sig som en vigtig del af jeres graviditet alligevel??!! Vh stine

Der er jo altid to sider af samme sag, men spørger man min kæreste vil han være helt enig!

Men ja, hun havde nok bare regnet med, at der ville være en lille plads til hende, ved siden af mig/baby lige MIDT i centrum

Måske bunder det hele i, at hun VIRKELIG bare glæder sig ? Det kunne jeg godt fristet til at tro..  Mend et gør ikke hendes opførsel ok.

Anmeld

17. august 2012

StineW79

FrkRaarup skriver:

Der er jo altid to sider af samme sag, men spørger man min kæreste vil han være helt enig!

Men ja, hun havde nok bare regnet med, at der ville være en lille plads til hende, ved siden af mig/baby lige MIDT i centrum

Måske bunder det hele i, at hun VIRKELIG bare glæder sig ? Det kunne jeg godt fristet til at tro..  Mend et gør ikke hendes opførsel ok.

Er sikker på at hun gør det i god mening! Men ja øv med hendes opførsel. 

Syntes i ska prøve at finde noget i ka hygge jer med sammen, så ka det være hun blive god igen! Vh stine

Anmeld

17. august 2012

FrkRaarup

StineW79 skriver:

Er sikker på at hun gør det i god mening! Men ja øv med hendes opførsel. 

Syntes i ska prøve at finde noget i ka hygge jer med sammen, så ka det være hun blive god igen! Vh stine

Håber du har ret

Og tusinde tak fordi du skrev

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.