Scanninspress

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

morethanperfect

FrkRaarup skriver:

Sagen er den at min mor bliver ved med at presse på, for at komme med til scanning! Hun mener det er hendes tur i stedet for kærestens! Hun bliver sur og skuffet, når jeg siger at Kenneth skal med...

Næsten scanning er NF, og er egentlig helst fri for at have hende med der..

Hun må gerne komme med senere hen, men ikke istedet for en anden! Det er mit første barn, og det hele er så stort.

Hvordan takler jeg hende ? Og hendes surmuleri!?

Har I prøvet det samme, og hvad gjorde I ?

Din mor blir nød til at bli voksen ...
Det er DIG der bestemmer ...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

FrkRaarup

Åh piger!

I er simpelthen guld værd! Tusinde tak for hjælpen - gang på gang

I gør det hele lidt lettere

Anmeld

17. august 2012

FrkRaarup

morethanperfect skriver:

Din mor blir nød til at bli voksen ...
Det er DIG der bestemmer ...  

TAK! Ringer du og siger det til hende ? Hahahahahahah

Anmeld

17. august 2012

morethanperfect

FrkRaarup skriver:

TAK! Ringer du og siger det til hende ? Hahahahahahah

Heheh ja

Anmeld

17. august 2012

Kofoed.

Jeg havde meldt klart ud, at det er jeres barn og de her scanninger kan være negative og du vil aldrig tage nogle valg uden kenneth er med ind over. Hvis hun vil med til en scanning, så er hun velkommen til at betale eller hvis det er en vækstscanning må hun da også komme med.

Jeg havde peter med hver gang, men jo længere jeg kom, jo flere "kom lige med", men det var også bare vækst/trygheds scanninger, ikke helt det samme som nf og md.

Anmeld

17. august 2012

FrkRaarup

Kofoed. skriver:

Jeg havde meldt klart ud, at det er jeres barn og de her scanninger kan være negative og du vil aldrig tage nogle valg uden kenneth er med ind over. Hvis hun vil med til en scanning, så er hun velkommen til at betale eller hvis det er en vækstscanning må hun da også komme med.

Jeg havde peter med hver gang, men jo længere jeg kom, jo flere "kom lige med", men det var også bare vækst/trygheds scanninger, ikke helt det samme som nf og md.

kan også bedre acceptere publikum når jeg VED, at blyp er fin...

Jeg vil bare gerne at vi selv tager de har 'alvorlige' scanninger!

Jeg vil ikke skulle ligge låg på mig selv, hvis vu får dårligt nyt, fordi de er 'gæster' med!!

Og kan slet ikke forstå jeg hele tiden skal forsvare mig/mine handlinger overfor hende!

Anmeld

17. august 2012

FrkRaarup

Men jeg ved også bare, at den dag min far siger han gerne vil med, får han lov! - Dog ikke NF, men ellers er der frit valg..

Et eller andet sted hader jeg mig selv for at lave den forskel på dem!!! 

Men ja, min mor har også bare fucket mig op så mange, altså!

Men damn, hvor er det svært!!

Anmeld

17. august 2012

Kofoed.

FrkRaarup skriver:

kan også bedre acceptere publikum når jeg VED, at blyp er fin...

Jeg vil bare gerne at vi selv tager de har 'alvorlige' scanninger!

Jeg vil ikke skulle ligge låg på mig selv, hvis vu får dårligt nyt, fordi de er 'gæster' med!!

Og kan slet ikke forstå jeg hele tiden skal forsvare mig/mine handlinger overfor hende!

Det er lige det jeg mener, så jeg ville bare sige, at nf og md, det er et no go, i tager dem selv og så er den diskussion slut, bliver hun ved, så med et smil på læben sige, at hun da gerne må give en kønsscanning i storcenteret koster det 450 så forklare du ikke hvorfor, men du ligger ud, at det er simpelthen ikke muligt og bliver hun bare ved og ved, så må i ligge hende på is på til scanningerne.

Anmeld

17. august 2012

FrkRaarup

Kofoed. skriver:

Det er lige det jeg mener, så jeg ville bare sige, at nf og md, det er et no go, i tager dem selv og så er den diskussion slut, bliver hun ved, så med et smil på læben sige, at hun da gerne må give en kønsscanning i storcenteret koster det 450 så forklare du ikke hvorfor, men du ligger ud, at det er simpelthen ikke muligt og bliver hun bare ved og ved, så må i ligge hende på is på til scanningerne.

Ja!

Hehe

I centeret koster den 400, ikke 450

Har så fristet til at købe en 2D Tidlig tryghedsscanning!! 

Er stadig ikke indkaldt til NF endnu! DEt tager sku evigheder, det fis! Det føles i hvert fald sådan!

Længes efter at få afvide at Blyp er ok, og se hjerteblinket! Det må være det absolut største!

Anmeld

17. august 2012

Kofoed.

FrkRaarup skriver:

Ja!

Hehe

I centeret koster den 400, ikke 450

Har så fristet til at købe en 2D Tidlig tryghedsscanning!! 

Er stadig ikke indkaldt til NF endnu! DEt tager sku evigheder, det fis! Det føles i hvert fald sådan!

Længes efter at få afvide at Blyp er ok, og se hjerteblinket! Det må være det absolut største!

Så er prisen sat ned siden jeg var gravid vi købte dog i fredericia, da jeg ikke kunne vente til 17+0, ha ha, de tager dobbelt pris på tvillinger, øv, det gjorde dem i centeret ikke.

Det var da underligt, hvornår var du ved lægen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.