Scanninspress

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.167 visninger
50 svar
0 synes godt om
17. august 2012

FrkRaarup

Sagen er den at min mor bliver ved med at presse på, for at komme med til scanning! Hun mener det er hendes tur i stedet for kærestens! Hun bliver sur og skuffet, når jeg siger at Kenneth skal med...

Næsten scanning er NF, og er egentlig helst fri for at have hende med der..

Hun må gerne komme med senere hen, men ikke istedet for en anden! Det er mit første barn, og det hele er så stort.

Hvordan takler jeg hende ? Og hendes surmuleri!?

Har I prøvet det samme, og hvad gjorde I ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

årgang84

Profilbillede for årgang84
FrkRaarup skriver:

Sagen er den at min mor bliver ved med at presse på, for at komme med til scanning! Hun mener det er hendes tur i stedet for kærestens! Hun bliver sur og skuffet, når jeg siger at Kenneth skal med...

Hun må gerne komme med senere hen, men ikke istedet for en anden! Det er mit første barn, og det hele er så stort.

i tage selvfølelig til de obligatoriske alene

også må din mor punge ud for en 3 d skanning evt. hvor begge kan være med.. hvis du altså ville det.

Anmeld

17. august 2012

FrkRaarup

årgang84 skriver:

i tage selvfølelig til de obligatoriske alene

også må din mor punge ud for en 3 d skanning evt. hvor begge kan være med.. hvis du altså ville det.

Tak for svar

Godt nok er det kærestens 2. barn, men han vil lige så gerne med!

Vil egentlig helst ikke til 3D scanning Men hun skal da være velkommen til at punge ud til kønsscannincen og så tage med der

Anmeld

17. august 2012

Kamulla

nu var min mor med til alle mine scanninger.. men var jo heller ikke sammen med min søns far, og han vil intet have md mig at gøre.. så det er jo en anden situration.. men vidste min far også rigtig gerne vil med.. så da jeg fik en 3D scanning 29+0, så var min mor, far, og lillesøster med

Anmeld

17. august 2012

Leneur

Til nf-scanningen havde jeg min nu x med. Hun lå så ikke rigtigt, så vi skulle komme ugen efter, så til den md- scanningen havde jeg min mor og ene søster med fordi han "skulle arbejde". De har så fået en kæmpe oplevelse ud af det og jeg er i dag glad for de var med i stedet for ham, da jeg jo valgte at gå fra ham mens jeg endnu var gravid.
Synes da bare du skal lade din mor surmule, fordi der netop er noget du noget du og din kæreste er sammen om.

Anmeld

17. august 2012

tarkoflen

FrkRaarup skriver:

Har l været til mange skanninger?

Jeg synes du skal sige til din mor, at det ikke hjælper at surmule! Det er jeres kommende barn og jeres beslutning om, hvorvidt hun skal med eller ej!

Hvis det er meget vigtigt for hende at komme med til en skanning, så må hun da gerne have lov til at betale for en ekstra skanning, men hun skal altså pakke sammen om, hvorvidt hun har ret til at komme med i stedet for din kæreste! Det har hun ikke!

Anmeld

17. august 2012

Miin'Baby'Mus

FrkRaarup skriver:

Jeg ville sige til min mor at hun skal holde op med hendes brok - simpelthen. Det er ikke hendes barn og det er en ting imellem kærester - specielt ens første barn. Herhjemme skal vi også have vores første og kæresten vil gerne med til det hele  Og det skal han have lov til.

Så må mor, som en anden siger, betaler for en ekstra scanning som hun så kan komme med til.

Anmeld

17. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hun ka på ingen måder tillade sig at være sur! Det er jo jer der er de kommende forældre og det er klart at det er en oplevelse i ska ha alene sammen, hvis det er det i ønsker! Færdig, basta, bum!! 

Kommer der så extra scanninger, ka hun måske få lov til at komme med, hvis ik din kærste har mulighed for at få fri osv.

I min sidste graviditet, blev jeg scanet hver 4 uge fra uge 12 og der havde jeg min mor med 1 gang, fordi kærsten ik ku tá fri.

Det er jer der bestemmer! Vh stine

Anmeld

17. august 2012

Bellas Mor

Hmm...

Hun kan da på ingen måde tillade sig at være sur!

Det er "kun" hendes barnebarn.. Det er JERES barn! Færdig, slut...

Anmeld

17. august 2012

christina92

FrkRaarup skriver:

Hun er din mor, så hun skal nok tilgive dig selv om hun bliver sur på dig

Men hel ærlig, hun har jo ikke ligefrem "bidraget" til at lave bebse, så synes da det er fair du vil have kæresten med.

Min mor nyder når min kæreste ikke kan få fri og hun kan komme med i stedet, men hun har aldrig forsøgt at presse på for at komme med

Håber du får en ordentlig snak med hende og at det løser sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.