Dags dato på TV2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

Camilla..

det er lige lidt for ulækkert og en tand for meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Laulund87

132319 skriver:

Fedme kan opstå af mange årsager fx medicin, stofskifte der svigter osv. Uanset tendens.

Anmeld

17. august 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

kære piger.

jeg har lige slettet nogle kommentare og et par smileys i tråden.. de såkaldte bræksmileys. 

Vi vil ikke acceptere at bræksmileyerne bliver brugt når der omtales andre mennesker, hverken brugere eller ikkebrugere.. det er respektløst og usmageligt...

vi har bla tilføjet i vores retningslinjer, at brugen af bræksmileys ikke accepteres med mindre de bruges når man f.eks. skriver om at man er syg, har kastet op. kvalme osv.. 

men det er ikke tilladt at bruge den når den er berettiget mod andre mennesker og deres udseende, væremåde, holdninger ect.. 

misbrug af bræksmileyen vil medføre stempel på profilen i minimum 7 dage.. 

MVH Staff..

Anmeld

17. august 2012

Laulund87

Moderator skriver:

kære piger.

jeg har lige slettet nogle kommentare og et par smileys i tråden.. de såkaldte bræksmileys. 

Vi vil ikke acceptere at bræksmileyerne bliver brugt når der omtales andre mennesker, hverken brugere eller ikkebrugere.. det er respektløst og usmageligt...

vi har bla tilføjet i vores retningslinjer, at brugen af bræksmileys ikke accepteres med mindre de bruges når man f.eks. skriver om at man er syg, har kastet op. kvalme osv.. 

men det er ikke tilladt at bruge den når den er berettiget mod andre mennesker og deres udseende, væremåde, holdninger ect.. 

misbrug af bræksmileyen vil medføre stempel på profilen i minimum 7 dage.. 

MVH Staff..

Fantastisk! Synes det er blevet alt for udbredt at bruge dem smiley herinde Respektløst!

Anmeld

17. august 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Helt enig.. Så er jeg også klam .. Og fed . Hmm ! 

Okay, uslebne diamant (), jeg må altså LIGE indskyde at du IKKE er overvægtig!!! Der er altså forskel på måske at have en smule ekstra på sidebene, og så at være fed.

Til tråden generelt:

Jeg er ikke enig i disse folks tanker m.m. men nu er det jo ikke fordi man selv styrer hvad man tænder på! Jeg ville dog ikke risikere mit helbred for det. Men det er jo ligesom dem der tænder på at blive kvalt - er de så også forskruede? Det vil jeg ikke mene.

Og jeg vil gerne give ret i, at fobier "for fede mennesker" bunder i uvidenhed, tendens til umodenhed samt fordomme! Skide ærgeligt. Derudover så tvivler jeg også på at mange er decideret skrækslagne overfor de overvægtige - man løber trods alt hurtigere end dem  ej, joke aside.

Anmeld

17. august 2012

LMX

AalborgPigen skriver:

Helt enig.. Så er jeg også klam .. Og fed . Hmm ! 

Jeg er sikker på at der er mange folk som elsker os som vi er

Jeg ved skam godt at der er forskel på ekstrem fedme og så os med 20-30kg for meget på sidebenene. Men uanset hvad er vi alle mennesker og fortjener respekt og kærlighed præcis som alle andre.

Anmeld

18. august 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Okay, uslebne diamant (), jeg må altså LIGE indskyde at du IKKE er overvægtig!!! Der er altså forskel på måske at have en smule ekstra på sidebene, og så at være fed.

Til tråden generelt:

Jeg er ikke enig i disse folks tanker m.m. men nu er det jo ikke fordi man selv styrer hvad man tænder på! Jeg ville dog ikke risikere mit helbred for det. Men det er jo ligesom dem der tænder på at blive kvalt - er de så også forskruede? Det vil jeg ikke mene.

Og jeg vil gerne give ret i, at fobier "for fede mennesker" bunder i uvidenhed, tendens til umodenhed samt fordomme! Skide ærgeligt. Derudover så tvivler jeg også på at mange er decideret skrækslagne overfor de overvægtige - man løber trods alt hurtigere end dem  ej, joke aside.

Hihi ...  

Hmm åbenbart ifølge nogle stykker i forhold til hvordan man måler fedme ... Men pyt med det ... Jeg stoler på det du siger.. Og andre siger Jeg har det sku fint aligevel ... !

Jeg ville hellere alfrig risikere mit liv for min kæreste eller mands fantasi .. Aldrig.. Men jeg ved ikke hvordan en person i sådan en situation har det .. Kan faktisk slet ikke forestille mig det .. At lade en anden person FEDE mig op.. Men som du siger, så syntes jeg jo også det at blive kvalt er ret så uhyggeligt.. Men det tænder nogle jo på...

Men ja det hele bunder tit i uvidenhed, og måske også fordi man ikke kan forstå det behov...

JA godt jeg i det mindste løber lidt hurtigere  

Anmeld

18. august 2012

Muffin_girl

LMX skriver:

Jeg er sikker på at der er mange folk som elsker os som vi er

Jeg ved skam godt at der er forskel på ekstrem fedme og så os med 20-30kg for meget på sidebenene. Men uanset hvad er vi alle mennesker og fortjener respekt og kærlighed præcis som alle andre.

Det er jeg også sikker på !  

Jo selvfølgelig er der en STOR forskel.. Men det er princippet i det ... At man skal tænke før man taler engang imellem... 

LIGE PRÆCIS ! 

Anmeld

18. august 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Hihi ...  

Hmm åbenbart ifølge nogle stykker i forhold til hvordan man måler fedme ... Men pyt med det ... Jeg stoler på det du siger.. Og andre siger Jeg har det sku fint aligevel ... !

Jeg ville hellere alfrig risikere mit liv for min kæreste eller mands fantasi .. Aldrig.. Men jeg ved ikke hvordan en person i sådan en situation har det .. Kan faktisk slet ikke forestille mig det .. At lade en anden person FEDE mig op.. Men som du siger, så syntes jeg jo også det at blive kvalt er ret så uhyggeligt.. Men det tænder nogle jo på...

Men ja det hele bunder tit i uvidenhed, og måske også fordi man ikke kan forstå det behov...

JA godt jeg i det mindste løber lidt hurtigere  

Jajaaa, det er jo bare dumhed, altså. Jeg har nævnt undersøgelsen herinde et par gange, men gør det gerne igen - det er en undersøgelse der viser at til en tur i byen der ender i sengen vil de fleste fyre gerne have "en lækker tjøs", men tænker de langsigtet, så ER det faktisk kvinder med lidt kurver de fleste (ubevidst) går efter

Nej.... det ville jeg heller ikke, medmindre jeg jo selv var til det. SÅ ved jeg virkelig ikke hvad jeg ville gøre. Altså, om jeg ville go for it, eller om jeg ville lade min logiske sans tale. Men nej, vi kan jo slet ikke sætte os ind i hvordan de har det..

Ja, det tror jeg også.. Jeg synes bare det er skide synd, at andre ser sådan ned på folk. jeg er sgu "ligeglad" med hvad andre tænder på, lige bortset fra når det kommer til spændende dokumentarer 

haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.