AalborgPigen skriver:
Hihi ...
Hmm åbenbart ifølge nogle stykker i forhold til hvordan man måler fedme ... Men pyt med det ...
Jeg stoler på det du siger.. Og andre siger
Jeg har det sku fint aligevel ... ! 
Jeg ville hellere alfrig risikere mit liv for min kæreste eller mands fantasi .. Aldrig.. Men jeg ved ikke hvordan en person i sådan en situation har det .. Kan faktisk slet ikke forestille mig det .. At lade en anden person FEDE mig op.. Men som du siger, så syntes jeg jo også det at blive kvalt er ret så uhyggeligt.. Men det tænder nogle jo på...
Men ja det hele bunder tit i uvidenhed, og måske også fordi man ikke kan forstå det behov...
JA godt jeg i det mindste løber lidt hurtigere
Jajaaa, det er jo bare dumhed, altså. Jeg har nævnt undersøgelsen herinde et par gange, men gør det gerne igen - det er en undersøgelse der viser at til en tur i byen der ender i sengen vil de fleste fyre gerne have "en lækker tjøs", men tænker de langsigtet, så ER det faktisk kvinder med lidt kurver de fleste (ubevidst) går efter
Nej.... det ville jeg heller ikke, medmindre jeg jo selv var til det. SÅ ved jeg virkelig ikke hvad jeg ville gøre. Altså, om jeg ville go for it, eller om jeg ville lade min logiske sans tale. Men nej, vi kan jo slet ikke sætte os ind i hvordan de har det..
Ja, det tror jeg også.. Jeg synes bare det er skide synd, at andre ser sådan ned på folk. jeg er sgu "ligeglad" med hvad andre tænder på, lige bortset fra når det kommer til spændende dokumentarer 
haha 
Anmeld