Dags dato på TV2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.601 visninger
38 svar
0 synes godt om
16. august 2012

simone-baby93

Andre end mig som sidder og ser det der dags dato? Hvad er jeres mening om bbw? ( Big beautyful woman ) forstår i dem som tænder på det ? Er der en grænse for hvor stort det kan blive? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

lucas<3

(slettet af moderator)

forstår virkelig ikk de mænd der tænder på det..

Anmeld

16. august 2012

blomst84

Det er lidt syret at nogen mænd tænder på at fede en kvinde op, men fred være med det. Men når kvinden tilsidst ikke kan bevæge sig eller klare sig selv mere, ja så står jeg altså af

Anmeld

17. august 2012

simone-baby93

blomst84 skriver:

Det er lidt syret at nogen mænd tænder på at fede en kvinde op, men fred være med det. Men når kvinden tilsidst ikke kan bevæge sig eller klare sig selv mere, ja så står jeg altså af

Hende den største som var med skulle jo passes hele tiden og det var hendes søn der hjalp hende. Seriøst hvis min mor var sådan ville jeg seriøst tá eN snak med hende. Det er sku da trist at hun skal ha hjælp fra sin søn til at blive tøret efter wc besøg. 

Anmeld

17. august 2012

blomst84

simone-baby93 skriver:

Hende den største som var med skulle jo passes hele tiden og det var hendes søn der hjalp hende. Seriøst hvis min mor var sådan ville jeg seriøst tá eN snak med hende. Det er sku da trist at hun skal ha hjælp fra sin søn til at blive tøret efter wc besøg. 

Ja for pokker stakkels søn... Hun er jo bare blevet større og større pga hendes fans  Og ja ville os helt klart tage en snak med min mor, hvis det var mig!

Anmeld

17. august 2012

morethanperfect

Andre end mig som sidder og ser det der dags dato? Hvad er jeres mening om bbw? ( Big beautyful woman ) forstår i dem som tænder på det ? Er der en grænse for hvor stort det kan blive? 

Syns det er ulækkert ..

Har i forvejen en fobi for fede mennesker , og det der er virkelig til at brække sig over .. 

Undskyld hvis jeg støder nogle .. 

Anmeld

17. august 2012

wamse

Nu har jeg ikke set programmet, men har hørt om det før.

Hver mand sin smag, men om jeg fatter at man laver bræk-smileys over andre mennesker

Jeg ser kun et menneske, der på ingen måde kan have det godt med sig selv, når man lader sin krop gå i så meget forfald, og risikoen for at dø af fedmerelaterede sygdomme er jo enorm

Men at sætte bræk-smileys det fatter jeg ikke.

Anmeld

17. august 2012

LMX

Øøh.. Nu har jeg ikke selv set programmet og det lyder da selvfølgelig sygt hvis man ligefrem prøver på at FEDE kvinder op fordi nogen tænder på det.

MEN.. ligefrem at sige at man synes fede mennesker er klamme og at man brækker sig over dem? Ja så står jeg altså af.

Hvor går grænsen så? Man er jo trods alt fed allerede ved et BMI på 30. dvs jeg personligt er klam og visse folk brækker sig over mig. Det er da rart at vide! 

Jeg er af den overbevisning at alle mennesker indeholder noget smukt uanset hvordan de ser ud.

Anmeld

17. august 2012

Miin'Baby'Mus

wamse skriver:

Hver mand sin smag, men om jeg fatter at man laver bræk-smileys over andre mennesker

Jeg ser kun et menneske, der på ingen måde kan have det godt med sig selv, når man lader sin krop gå i så meget forfald, og risikoen for at dø af fedmerelaterede sygdomme er jo enorm

Sad også og tænkte at man da skal snakke pænt om andre, man kan jo godt på en pæn måde sige at man ikke bryder sig om det og at det er synd for kvinderne og ikke bruge bræk smily og fedme-fobier - ja undskyld men det lød simpelthen mærkeligt og tænkte stakkels mennesker 

Anmeld

17. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
wamse skriver:

Jeg tror du skulle have set programmet før du kan forstå hvorfor de laver bræk smiley  Normalt synes jeg at kvinder med kurver og lidt ekstra er skønne men de kvinder der var på kanalen(specielt een) kunne ikke en gang tørre sig efter et toilet besøg. Det er da lidt ulækkert ik ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.