Dags dato på TV2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

wamse

Aisha skriver:

Jeg tror du skulle have set programmet før du kan forstå hvorfor de laver bræk smiley  Normalt synes jeg at kvinder med kurver og lidt ekstra er skønne men de kvinder der var på kanalen(specielt een) kunne ikke en gang tørre sig efter et toilet besøg. Det er da lidt ulækkert ik ? 

Jeg har set lignende programmer før, og for mig er det sgu mere sørgeligt end det er ulækkert.

Jeg oplever helt klart de mennesker som syge, og jeg laver jo heller ikke bræk-smileys af andre syge mennesker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

wamse

Babymamma skriver:

Sad også og tænkte at man da skal snakke pænt om andre, man kan jo godt på en pæn måde sige at man ikke bryder sig om det og at det er synd for kvinderne og ikke bruge bræk smily og fedme-fobier - ja undskyld men det lød simpelthen mærkeligt og tænkte stakkels mennesker 

Gad vide om man ville bruge bræk-smileys om kvinder, der er så tynde at de ser ud til, at kunne brække midt over? Nogle af dem, vil da helt klart være så afkræftet, at de må have svært ved deres personlige pleje også

Synes bare det er en ærgerlig tendens, at man ikke ser personen bag det ydre

Anmeld

17. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
wamse skriver:

Jeg har set lignende programmer før, og for mig er det sgu mere sørgeligt end det er ulækkert.

Jeg oplever helt klart de mennesker som syge, og jeg laver jo heller ikke bræk-smileys af andre syge mennesker.

Synes selv det er sørgeligt   

Anmeld

17. august 2012

132319

Jeg synes det var et godt program der gjorde sit for ikke at gøre det til et tabu at nogle mennesker har sådanne lyster.

At det er yderst sundhedsskadeligt at blive så stor er en anden sag meb det er jo bare en af mange fantasier der findes indenfor den seksuelle verden.

Selv forstår jeg det ikke men jeg kunne aldrig finde på at se ned på sådanne mennesker, der jo tydeligvis gør det fordi det er noget de tænder på.

Fedmefobi er bare, ja hvad skal man kalde det? Fordømmende og pga uvidenhed omkring hvorfor det "fede" menneske ser ud som det gør. Man kan vel egentlig sidestille det med racisme.

Anmeld

17. august 2012

Laulund87

Hver sine lyster..

Det eneste jeg ikke kan forstå er hende den allerstørste. Hun er så stor at hendes søn må tage sig af hende. Hvorfor skal han lide under hendes lyster? Hun har tjent så mange penge på sin fedme så hun kunne da ansætte en til at tørre sig efter toiletbesøg Han indrømmede jo selv at han havde det skidt med det, men ikke ville sige noget til hende.

Anmeld

17. august 2012

Miin'Baby'Mus

wamse skriver:

Gad vide om man ville bruge bræk-smileys om kvinder, der er så tynde at de ser ud til, at kunne brække midt over? Nogle af dem, vil da helt klart være så afkræftet, at de må have svært ved deres personlige pleje også

Synes bare det er en ærgerlig tendens, at man ikke ser personen bag det ydre

Ja og når man så tænker på alle de debatter der har været for tiden om at vi ikke snakker pænt herinde  

Jeg er selv stor eller størrererere  , er nu ligeglad med at folk så syntes jeg er klam - jeg har en dejlig familie og en kæreste der elsker mig, men der er da andre der ville blive  kede af det  Så syntes da godt at man kan tænke sig om

Anmeld

17. august 2012

Deaktiveret profil

simone-baby93 skriver:

Andre end mig som sidder og ser det der dags dato? Hvad er jeres mening om bbw? ( Big beautyful woman ) forstår i dem som tænder på det ? Er der en grænse for hvor stort det kan blive? 

Undskyld mig, men jeg væmmes over at se sådan en tv program, brugte hele udsendelsen på at rynke på panden og sige "Føj, for helvede"... Jeg syntes simpelthen det er for klamt!

At man ligefrem ELSKER at være fed, at tænde på at blive madet mens man står og hiver og flår i sine KÆMPE deller.. Ja undskyld mig, jeg kunne godt trænge til at miste 25 Kg, efter graviditeten, og det program fik da lige sat lysten til at gøre noget, endnu højere.. For føj da! 

Der findes sku da ingen mennesker der vil leve fed resten af sit liv?? Jeg forstår dog heller ikke de mega tynde piger som siger de har det godt med sig selv, hvor de så bare ligner et skelet med hud på. Sorry. 

Men mænd vil da også have almindelige piger, dem med lidt deller som udstråler selvtillid osv.. 

Anmeld

17. august 2012

FruStolpe

Jeg synes det er skræmmende at nogle kvinder har så lavt selvværd at de lader sig fede op.

Det er jo direkte livsfarligt...

At mændene tændeer på det, det må de om. Hver sine lyster, men kvinderne burde snakke med en psykolog eller noget.

Anmeld

17. august 2012

Deaktiveret profil

morethanperfect skriver:

Syns det er ulækkert .. 

Har i forvejen en fobi for fede mennesker , og det der er virkelig til at brække sig over .. 

Undskyld hvis jeg støder nogle .. 

ENIIIIG!

Dog har jeg ikke en fobi med fede mennesker, Jeg vejer selv 25 Kg for meget (De 15 kg, er kommet her i graviditeten), Som hurtigst muligt skal tabes igen, for jeg bryder mig ikke om at stor! Men fede folk som bare sidder dag efter dag, med det ene usunde efter det andet, med stramt tøj så man rigtigt kan se dellerne og de folk som er skide ligeglad med deres krop og med at tabe sig, dem har jeg intet tilovers for!

Anmeld

17. august 2012

maryjane

132319 skriver:

Jeg synes det var et godt program der gjorde sit for ikke at gøre det til et tabu at nogle mennesker har sådanne lyster.

At det er yderst sundhedsskadeligt at blive så stor er en anden sag meb det er jo bare en af mange fantasier der findes indenfor den seksuelle verden.

Selv forstår jeg det ikke men jeg kunne aldrig finde på at se ned på sådanne mennesker, der jo tydeligvis gør det fordi det er noget de tænder på.

Fedmefobi er bare, ja hvad skal man kalde det? Fordømmende og pga uvidenhed omkring hvorfor det "fede" menneske ser ud som det gør. Man kan vel egentlig sidestille det med racisme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.