Dags dato på TV2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

simone-baby93

Og Så de mænd der hentede mad til dem de der såkaldte feeders! Der var en hvis kæreste skulle bare over fodre hende damen fordi de lavede en film. Så hun skulle lige spise 4L is og hun blev næsten dårlig. Det var sygt at se på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

morethanperfect

132319 skriver:

Jeg synes det var et godt program der gjorde sit for ikke at gøre det til et tabu at nogle mennesker har sådanne lyster.

At det er yderst sundhedsskadeligt at blive så stor er en anden sag meb det er jo bare en af mange fantasier der findes indenfor den seksuelle verden.

Selv forstår jeg det ikke men jeg kunne aldrig finde på at se ned på sådanne mennesker, der jo tydeligvis gør det fordi det er noget de tænder på.

Fedmefobi er bare, ja hvad skal man kalde det? Fordømmende og pga uvidenhed omkring hvorfor det "fede" menneske ser ud som det gør. Man kan vel egentlig sidestille det med racisme.

Tja . Alle er jo forskellige ... 
De mennesker i denne dokumentar kunne jo  godt li at være fede , og det forstår jeg ganske enkelt ikke 

Og ja , man kan godt sammenligne det med racisme . 

Anmeld

17. august 2012

MorDk

Nu så jeg ikke programmet, men jeg sys jo det folks valg hvad de tænder på! MEN om jeg forstår at man som kvinde vil udsætte sit helbred  for dette.... Puha!

Anmeld

17. august 2012

132319

morethanperfect skriver:

Tja . Alle er jo forskellige ... 
De mennesker i denne dokumentar kunne jo  godt li at være fede , og det forstår jeg ganske enkelt ikke 

Og ja , man kan godt sammenligne det med racisme . 

Synes det er en enorm kedelig holdnkng at have til andre mennesker og man må da håbe din kæreste eller dine børn aldrig bliver så overvægtige at du ligefrem frastødes og bliver bange for dem!

Anmeld

17. august 2012

morethanperfect

132319 skriver:

Synes det er en enorm kedelig holdnkng at have til andre mennesker og man må da håbe din kæreste eller dine børn aldrig bliver så overvægtige at du ligefrem frastødes og bliver bange for dem!

Tja ..

Det tror jeg ikke de gør ... 
Hans familie har aldrig haft tendens til fedme i hans familie ..  

Anmeld

17. august 2012

132319

morethanperfect skriver:

Tja ..

Det tror jeg ikke de gør ... 
Hans familie har aldrig haft tendens til fedme i hans familie ..  

Fedme kan opstå af mange årsager fx medicin, stofskifte der svigter osv. Uanset tendens.

Anmeld

17. august 2012

morethanperfect

132319 skriver:

Fedme kan opstå af mange årsager fx medicin, stofskifte der svigter osv. Uanset tendens.

Jaa er know ...

Og har virkelig ondt af dem der tager på af disse grunde ... 

Anmeld

17. august 2012

132319

morethanperfect skriver:

Jaa er know ...

Og har virkelig ondt af dem der tager på af disse grunde ... 

Det er bestemt heller ikke sjovt. Jeg har selv fået et fucked up stofskifte efter mit andet barn. Ikke nok til behandling men nok til at jeg bare ikke kan tabe mig.

Jeg havde aldrig troet at jeg skulle være overvægtig men tingene kan ændre sig uden at man selv er herre over det.

Anmeld

17. august 2012

Muffin_girl

wamse skriver:

Nu har jeg ikke set programmet, men har hørt om det før.

Hver mand sin smag, men om jeg fatter at man laver bræk-smileys over andre mennesker

Jeg ser kun et menneske, der på ingen måde kan have det godt med sig selv, når man lader sin krop gå i så meget forfald, og risikoen for at dø af fedmerelaterede sygdomme er jo enorm

Men at sætte bræk-smileys det fatter jeg ikke.

Anmeld

17. august 2012

Muffin_girl

LMX skriver:

Øøh.. Nu har jeg ikke selv set programmet og det lyder da selvfølgelig sygt hvis man ligefrem prøver på at FEDE kvinder op fordi nogen tænder på det.

MEN.. ligefrem at sige at man synes fede mennesker er klamme og at man brækker sig over dem? Ja så står jeg altså af.

Hvor går grænsen så? Man er jo trods alt fed allerede ved et BMI på 30. dvs jeg personligt er klam og visse folk brækker sig over mig. Det er da rart at vide!

Jeg er af den overbevisning at alle mennesker indeholder noget smukt uanset hvordan de ser ud.

Helt enig.. Så er jeg også klam .. Og fed . Hmm ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.