- skriver:
Hvad koster det egentlig???
Har du fortalt din historie herinde fra start, og med prisen, tankerne, følelsen af at få/hente det barn, valget osv?
Ellers har du lyst vil meget gerne læse det?
tja, lidt info kan i da faa her.
i usa koster det mellem $8.000 - $27.000 for en baby for intern adoption. altsaa fra selve landet.
i dk er der kun tale om fremmedadoption fordi der er slet ikke saerlig mange babyer fra dk der er ledige til adoption.
i dk skal man laegge ca. 70-80.000 ud og saa yder dk 40.000 tilskud, altsaa skal man regne med ca. 40-50.000kr.
det meste af godkendelsen af en masse papire man selv skal samle sammen. fodselsattester, straffeattester, bla bla bla... saa det er en god ide at samele det sammen saa man har det parat inden man tager kontakt til at starte godkendelsesprocessen. det gjorde vi og det sparer tid
man behover ikke vaere millionaer
JEG vidste ikke om jeg kunne elske et ikke bio barn som mit eget i begyndelsen. men hvad der er ingen der siger man skal noget uanset hvad. du afgor det selv. jeg ville se babyen forst for jeg sagde ja. men min intuition sagde mig, at naar jeg saa mit barn ville jeg vide det med det samme. Og det gjorde jeg!. jeg VILLE bare vaere HANS moar

jeg kunne ikke have lavet ham bedre selv
min mand og jeg var indstillet til alle babyer af alle farver, men vi var begge lidt overrasket at han var en skon nodde brun lille en
det var kaerlighed ved forste blik. jeg vidste det bare det var HAM. det tog 1.5 mdr fra start til slut for vi fik ham. jeg ville have en nyfodt for jeg ville have hele oplevelsen samt vare hans eneste mor fra dag 1 af. og saa var jeg heldig at mode hans smukke unge bio mor
det kan VARMT anbefales. det er det bedste jeg har gjort for mig selv og det bedste der er sket i mit liv.
Anmeld