Ville du kunne adoptere....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kunne du adoptere??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.864 visninger
36 svar
0 synes godt om
14. maj 2009

Honningblomst

eller have lyst til det....hvorfor og hvorfor ikke??
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

charlottekri

JEg ville gerne have mine egne børn, da jeg er vant til at man kun adopterer hvis man ikke selv kan få børn. men det er jo bare min opvækst, der har præget mig der...
Til gengæld kunne jeg da godt tænke mig at få et plejebarn / weekendbarn senere hen når mine egne er blevet større (men om manden vil er jo en helt anden sag )

Anmeld

14. maj 2009

Musen5

det ville jeg sagtens kunne fordi jeg selv er adopteret....

Har den største respekt for kvinder der kan "give" deres børn væk (af forskellige årsager) til andre mennesker der ikke selv kan få børn.

/Mette 23+5

Anmeld

14. maj 2009

Camilla_a

Har svaret at det kunne jeg sagtens. Jeg har to drenge og kunne godt tænke mig en mere om år, en lille efternøler (har selv en lillesøstyer der er 14 år yngre end mig) og har da gået lidt med tanken om at adoptere...

Anmeld

14. maj 2009

Pia.

uha.... den er svær... nu kan jeg jo godt få børn og mine "helt egne" - så umiddelbart nej... men spurgte du mig og min situation var anderledes kunne det godt være jeg sagde ja...

så jeg har klikket i andet, da jeg hverken kan sige ja eller nej til dette....

Knus Pia.

Anmeld

14. maj 2009

Sweet1978

Kun hvís jeg ikke selv kunne få børn, hvilket jeg heldigvis kan, og kun hvis jeg var i et stabilt forhold og kunne byde dem det bedste.

Anmeld

14. maj 2009

Lullaby

Hvis jeg ikke kunne få mine egne så ja, elsker børn og kan godt lide den tanke at de viderefører mig, om ikke biologisk så holdningsmæssigt og at jeg er viderført til andre generationer

Anmeld

14. maj 2009

Diana...

Pia. skriver:

uha.... den er svær... nu kan jeg jo godt få børn og mine "helt egne" - så umiddelbart nej... men spurgte du mig og min situation var anderledes kunne det godt være jeg sagde ja...

så jeg har klikket i andet, da jeg hverken kan sige ja eller nej til dette....

Knus Pia.

Jep hopper på 

Anmeld

14. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sweet1978 skriver:

Kun hvís jeg ikke selv kunne få børn, hvilket jeg heldigvis kan, og kun hvis jeg var i et stabilt forhold og kunne byde dem det bedste.

Samme her

Anmeld

14. maj 2009

Heidi.

Jeg ved det faktisk ikke?? For jeg har jo ikke været i den situation.. Vi kan jo godt få børn.. Men hvis vi ikke kunne , så er jeg sikker på at vi godt ville kunne adoptere.. Jeg tror dog ikke jeg ville nu, hvor vi har 2 børn, men jeg ved det ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.