Bebsesmoar skriver:
Nu har jeg set det poppe op som anonyme flere gange og jeg forstår iiintet af hvorfor det virker til at i skammer jer over at være på bistand,dagpenge eller førtidspension??! Syntes i det er pinligt at jeres liv ikke flaskede sig som i troede?! I er stadig dejlige mennesker ligegyldig hvor i verden jeres indtægt skulle komme fra!! Jeg er på bistand og det har jeg det fint med som mit liv ser ud lige nu!! Jeg har en jobkonsulent der kan hjælpe mig videre eller det håber jeg på!! Det gør han iøvrigt også!!
Du er dejlig som du er ligegyldig hvilken indtægt du har!!! Husk det!!
Peace and looove 
jeg tror at man herinde på baby.dk er anonym over det, da det er set tit at nogen mennesker herinde skriver til dem at de er dårligere mennesker, og at de bare er dovne og usle, og de her mennesker siger også tit at det er deres Skattepenge der går til det osv..
så kan virkelig godt forstå at folk ikke vil stå frem med det..
nogen mennesker har sempelthen ikke prøvet at leve i VIRKELIGHDEN , hvor det er hårdt, og man skal kæmpe lidt mere med at opnå det man gerne vil end andre...
så kan sagtens forstå at man føler sig som et dårligt menneske hvis man er på kontanthjælp eller andet...
nogen mennesker gør det jo til en skam!
jeg har selv været der mange gange, og jeg ved godt hvordan folk tænker og ser på en når man er på KH....
men fedt at du bringer det op , og vil stå ved det, for selvfølgelig er man ikke dårligere mennesker fordi man ikke Tjener penge '' de rigtige steder'' !
Anmeld