Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: ved 10-11 tiden begynte der at være kortere i mellem... 10-15 minutter... har dog kunne sove en middagslur selvom jeg vågnede flere gange undervejs... da manden kom hjem havde jeg brug for at komme ud i verden så vi kørte en lille tur i centeret og handlede til aftensmad... der begynte veerne at gøre mere ondt... og komme med 8-12 i mellem... sad på fitness bold og skar salat og spiste... og der begynte veerne at gøre noget mere ondt... aften tur med hunden skulle der også gås inden der kom de unge mødre... og undervejs på turen var det lige som om jeg hele tiden skulle tisse... og det dryppede og løb... men jeg kunne ikke knibe det... har så lige snakket med fødemodtagelsen... og fortalt hvordan det går og ser ud... og hende jeg snakkede med syntes det lød som om mit vand siver.... men de har MEGET travlt lige nu... så hun ringer tilbage når de lige har styr på hvad og hvordan... så vi venter farmand nusser lidt rundt og pakker tasken færdig og tømmer opvaskeren og gør klar og jeg ligger og slapper af på sofaen
ved 10-11 tiden begynte der at være kortere i mellem... 10-15 minutter...
har dog kunne sove en middagslur selvom jeg vågnede flere gange undervejs...
da manden kom hjem havde jeg brug for at komme ud i verden så vi kørte en lille tur i centeret og handlede til aftensmad... der begynte veerne at gøre mere ondt... og komme med 8-12 i mellem...
sad på fitness bold og skar salat og spiste... og der begynte veerne at gøre noget mere ondt...
aften tur med hunden skulle der også gås inden der kom de unge mødre... og undervejs på turen var det lige som om jeg hele tiden skulle tisse... og det dryppede og løb... men jeg kunne ikke knibe det...
har så lige snakket med fødemodtagelsen... og fortalt hvordan det går og ser ud... og hende jeg snakkede med syntes det lød som om mit vand siver.... men de har MEGET travlt lige nu... så hun ringer tilbage når de lige har styr på hvad og hvordan... så vi venter
farmand nusser lidt rundt og pakker tasken færdig og tømmer opvaskeren og gør klar og jeg ligger og slapper af på sofaen
jubii du er sikkert igang med at føde nu ellers skete det i nat får helt tårer i øjenene! årh de hormoner altså..
!!! Det lyder godt nok, som det sker nu....
Glæder mig til at læse næste update!
God fødsel!
Kay skriver: vågnede her ca 2.30 med meget stærkere veer... damn det gør nas... gik på toilettet og der var blod.... prøvede at ligge mig igen... men det lykkedes ikke.... 4-5 min i mellem veerne... har det aller bedst med at sidde på min bold og jage med manden... sviger forældrene der skal passe hunden er på vej...
vågnede her ca 2.30 med meget stærkere veer... damn det gør nas...
gik på toilettet og der var blod.... prøvede at ligge mig igen... men det lykkedes ikke....
4-5 min i mellem veerne... har det aller bedst med at sidde på min bold og jage med manden...
sviger forældrene der skal passe hunden er på vej...
Håber du får en rigtig nem fødsel, hvis ik baby allerede er kommet! Glæder mig til at læse en lille Update, når du engang får tid! Vh stine
Rigtig god fødsel
Glæder mig til at få en Update
Yaaaay hvor skønt at læse
Rigtig god fødsel .. ! Hvis ikke baby allerede er ankommet med storken
Glæder mig til at høre nyt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128