Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: ved 10-11 tiden begynte der at være kortere i mellem... 10-15 minutter... har dog kunne sove en middagslur selvom jeg vågnede flere gange undervejs... da manden kom hjem havde jeg brug for at komme ud i verden så vi kørte en lille tur i centeret og handlede til aftensmad... der begynte veerne at gøre mere ondt... og komme med 8-12 i mellem... sad på fitness bold og skar salat og spiste... og der begynte veerne at gøre noget mere ondt... aften tur med hunden skulle der også gås inden der kom de unge mødre... og undervejs på turen var det lige som om jeg hele tiden skulle tisse... og det dryppede og løb... men jeg kunne ikke knibe det... har så lige snakket med fødemodtagelsen... og fortalt hvordan det går og ser ud... og hende jeg snakkede med syntes det lød som om mit vand siver.... men de har MEGET travlt lige nu... så hun ringer tilbage når de lige har styr på hvad og hvordan... så vi venter farmand nusser lidt rundt og pakker tasken færdig og tømmer opvaskeren og gør klar og jeg ligger og slapper af på sofaen
ved 10-11 tiden begynte der at være kortere i mellem... 10-15 minutter...
har dog kunne sove en middagslur selvom jeg vågnede flere gange undervejs...
da manden kom hjem havde jeg brug for at komme ud i verden så vi kørte en lille tur i centeret og handlede til aftensmad... der begynte veerne at gøre mere ondt... og komme med 8-12 i mellem...
sad på fitness bold og skar salat og spiste... og der begynte veerne at gøre noget mere ondt...
aften tur med hunden skulle der også gås inden der kom de unge mødre... og undervejs på turen var det lige som om jeg hele tiden skulle tisse... og det dryppede og løb... men jeg kunne ikke knibe det...
har så lige snakket med fødemodtagelsen... og fortalt hvordan det går og ser ud... og hende jeg snakkede med syntes det lød som om mit vand siver.... men de har MEGET travlt lige nu... så hun ringer tilbage når de lige har styr på hvad og hvordan... så vi venter
farmand nusser lidt rundt og pakker tasken færdig og tømmer opvaskeren og gør klar og jeg ligger og slapper af på sofaen
iiihhhhh hvor spænede held og lykke
vendter spændt på at høre hvordan det går
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Yaaiii! Har sådan tænkt på dig idag!
SKØNT at der endelig sker noget. Glæder mig til en fødselsupdate, med et billede af vidunderet!
Du må meget gerne sende en sms
Og god arbejdslyst! Det er det mest givende arbejde man kan tænke sig til
Kay skriver: vi køre nu.... de har lige ringet....
vi køre nu....
de har lige ringet....
Kay skriver: glæder mig godt nok til at høre hvad hun siger når hun ringer tilbage
glæder mig godt nok til at høre hvad hun siger når hun ringer tilbage
Kan jeg godt forstå , men det er helt sikkert at der gåår ikke dage længere , nu er det blot et spørgsmål om timer
Hvordan går det med veerne ??
SÅ lyder det til der endelig sker noget!
Håber veerne tager til i styrke inden længe, og at det er vandet -men mon ikke det er
Ønsker dig en rigtig god fødsel!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128