update på "fødsel efter lang latens face???"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

pemiro

Jubiii... Go fødsel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Eliza

15. august 2012

Kay

update: var inde og få kørt kurve og bli e undersøgt... det er ikke  vandet der er gået... enten er det en stor portion vandigt udflåd, eller også er det for hinden...  

så vi er blevet sændt hjem i seng... og skal komme igen h is der kommer meget mere vand, eller veerne kommer mere reglmæssigt og kortere i mellem....

en god nyhed er dog at der ingen livmorhals er tilbage og at jeg er 3cm. åben... 

har ik lige overskud til at svare alle lige nu så i får svar i morgen 

Anmeld

15. august 2012

Kay

MarieMor skriver:

Kan jeg godt forstå , men det er helt sikkert at der gåår ikke dage længere , nu er det blot et spørgsmål om timer 

Hvordan går det med veerne ??

har lavet 2 updates....

Anmeld

15. august 2012

Kay

Rosengreen skriver:

SÅ lyder det til der endelig sker noget!  

Håber veerne tager til i styrke inden længe, og at det er vandet -men mon ikke det er 

Ønsker dig en rigtig god fødsel! 

det var ik vandet men gang i det er der kommet... har lavet 2 updates....

Anmeld

15. august 2012

Kay

Malli skriver:

Dejligt der endelig sker noget!
Er det hvidovre du skal føde på? - Det lyder fuldstændig som min nabos situation igår. De havde ALT for travlt til at se hende. Hun valgte dog at tage afsted, og halvanden time efter havde hun født! Bliver simpelthen så vred på et her sygehussystem. Har selv termin om 14 dage, og skal føde på Hvidovre, jeg kan slet ikke magte, hvis man skal blive bedt om at blive hjemme, fordi de har for travlt! Hmm... man kan jo ligesom ikke sætte en fødsel på standby, og dukke op når det passer ind i deres program! Jeg håber du får en fantastisk fødsel...

nej det var herlev... og de havde 4 fødende i røret samtidig... så de skulle bare lige havde arangeret hvem der kom hvornår g hvem der kunne vente der er kommet en update...

Anmeld

15. august 2012

Kay

Solstrålebørn skriver:

Mon der er sket noget mere??

jeps

Anmeld

15. august 2012

Kay

vågnede her ca 2.30 med meget stærkere veer... damn det gør nas...

gik på toilettet og der var blod.... prøvede at ligge mig igen... men det lykkedes ikke....

4-5 min i mellem veerne... har det aller bedst med at sidde på min bold og jage med manden...

sviger forældrene der skal passe hunden er på vej...

Anmeld

15. august 2012

nielsen80

Kay skriver:

vågnede her ca 2.30 med meget stærkere veer... damn det gør nas...

gik på toilettet og der var blod.... prøvede at ligge mig igen... men det lykkedes ikke....

4-5 min i mellem veerne... har det aller bedst med at sidde på min bold og jage med manden...

sviger forældrene der skal passe hunden er på vej...

Lyder lovende!

Rigtig god fødsel. Glæder mig til at høre hele beretningen.

Anmeld

15. august 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Lyder lovende!

Rigtig god fødsel. Glæder mig til at høre hele beretningen.

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.