Træning efter fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

crille

Masig skriver:

jeg hader det også.. Bliver så doven og rastløs og voldsomt frustreret af bare at tøffe rundt alene derhjemme.. Men nu er der da heldigvis noget at se til

Ja præcis.. Jo mere der sker, jo mere kan man nå.. og omvendt.. Jo mindre jeg har at se til, jo mindre kan jeg overskue og får jeg gjort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

crille

Giraffen skriver:

hmm jeg synes ikke zumba var ubehageligt - det goe ved zumba var at man holdte pulsen oppe uden hop og løb - fx salsa synes jeg gav godt... 

men ja det er lidt det der med at få sig af sted hvis man ikke føler man får så meget ud af det... jeg blev forpustet til det sidste så det var dejligt (der sku så heller ikke så meget til til sidst jo)

Hehe, nej det kræver ikke så meget at få pulsen op mere. Sejt du kunne følge med til det sidste.. og lyder skønt sådan at have fundet noget der kunne holde helt op til fødsel.. 

Anmeld

15. august 2012

crille

MariaE skriver:

det pilates jeg går til er også til nybagte mødre, så de tager udgansgpunkt i alt det man GODT må, og det er en fysse der har holdet, så hun siger hvad vi må og ikke må alt efter hvor gamle vores børn er:-)

Det lyder nemlig rigitg lækkert. Tror jeg skal på surfe lidt rundt og se om der er noget her i nærheden  

Anmeld

15. august 2012

Masig

crille skriver:

Ja præcis.. Jo mere der sker, jo mere kan man nå.. og omvendt.. Jo mindre jeg har at se til, jo mindre kan jeg overskue og får jeg gjort

Ja det er ikke engang løgn.. Lidt mærkeligt egentlig, men man bliver virkelig doven... Man kan jo altid bare nå det i morgen...

Anmeld

15. august 2012

Nettemor

crille skriver:

Det kan sagtens være du har ret. Havde godt hørt om det 8 ugers tjek, men tænker det måske også handler lidt om  i hvilken stand man er i efter fødslen og det kan jeg jo ikke vide endnu.. 

Det handler rigtig meget om hvordan du har det efterfølgende.. Men løb og hop osv synes jeg du skal vente med uanset.. Men ture med barnevognen, mave øvelser og knibeøvelser osv kan du sagtens inden hvis du føler du kan være med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.