Træning efter fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

crille

Storms-Mor skriver:

Ja, det skal man også. men jeg havde sleeet ikk overskudet til at komme igang med at træne. og er faktisk så småt først kommet igang nu efter 15mdr efter fødselsen :s ..

men det er bleven til 2kg på 14dage .

Næ, jeg tænker også at det ikke er til at vide før man står i det. Måske er de 8 uger ovre før jeg får set mig om. Jeg glæder mig bare sådan til at komme i gang lige nu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

crille

Nettemor skriver:

Alt efter hvad du vil i gang med er det bedste at vente til efter 8 ugers tjekket..

Så du er sikker på at alt er tilbage på den rigtige plads og du ikke skader mere end du gavner..

Og personligt synes jeg også der gik lidt tid inden man synes man havde overskudet til det igen. Men det er jo nok forskelligt..

Det kan sagtens være du har ret. Havde godt hørt om det 8 ugers tjek, men tænker det måske også handler lidt om  i hvilken stand man er i efter fødslen og det kan jeg jo ikke vide endnu.. 

Anmeld

15. august 2012

crille

Wimmie skriver:

Jeg gik i gang 4 uger efter men startede stille og roligt ud  Der var ingen problemer overhovedet og jeg lyttede til min krop og undgik at overbelaste noget. Jeg har dårlig ryg og de dårlige amme-stillinger gjorde intet godt for mig, så det var en lettelse at komme igang med at træne igen 

Har nemlig også dårlig ryg og tror bestemt meget på den med at lytteefter sin krop. Syntes også at jeg gennem mange års rygtræningefterhånden er godt trænet i netop dette. Tak for dit indspark, jeg må vist vente og se og mærke efter. Måske er de 8 uger gået før jeg kan overskue det eller er helet nok.. Måske er overskuddet der efter de fire som for dig. Sejt gået i øvrigt  

Anmeld

15. august 2012

Masig

crille skriver:

Ja jegsyntes godt at have hørt noget med de 8 uger.. Og det kan jo også være det kommer helt af sig selv og jeg slet ikek kan overskue andet end gåture de første 8 uger. 

Jeg glæder mig bare sådan at 8 uger lyder af lang tid lige nu  

Det går stærkt...!!!! Bare vent... Du får hænderne fulde de første par måneder med lige at finde en rytme og alt det der... Som jeg skrev i mit indlæg, bare det at finde tid til at gå med barnevogn, er svært, så medmindre du bare er total god til at planlægge og total overskudsagtig, så tror jeg næppe du får tid til svømmehal og al mulig træning de første 8 uger...

Men kan jo også bare være mig der er rigtig dårlig til at finde tiden hehe...

Anmeld

15. august 2012

crille

Masig skriver:

Det går stærkt...!!!! Bare vent... Du får hænderne fulde de første par måneder med lige at finde en rytme og alt det der... Som jeg skrev i mit indlæg, bare det at finde tid til at gå med barnevogn, er svært, så medmindre du bare er total god til at planlægge og total overskudsagtig, så tror jeg næppe du får tid til svømmehal og al mulig træning de første 8 uger...

Men kan jo også bare være mig der er rigtig dårlig til at finde tiden hehe...

Jeg bilder mig selv ind at jeg er lidt i træning da jeg jo har en bonus på 1 år, men jeg ved jo også at det slet ikke er et samme.. hehe.. 

Og du har fuldstændig ret, det kan sagtens være det går sådan. Jeg er bare så pokkers dårlig til at gå rundt herhjemme. Er også ved at gå ud af mit gode skind nu her. Kan slet ikke magte hvis der går små 4 uger endnu før han kommer ud.. 

Anmeld

15. august 2012

Masig

crille skriver:

Jeg bilder mig selv ind at jeg er lidt i træning da jeg jo har en bonus på 1 år, men jeg ved jo også at det slet ikke er et samme.. hehe.. 

Og du har fuldstændig ret, det kan sagtens være det går sådan. Jeg er bare så pokkers dårlig til at gå rundt herhjemme. Er også ved at gå ud af mit gode skind nu her. Kan slet ikke magte hvis der går små 4 uger endnu før han kommer ud.. 

Hehe du snakker til en der har gået ledig i halvandet år, jeg ved hvordan det er bare at gå derhjemme og glo.... Men man får pludselig en masse at se til når den lille kommer.. ja de sover en del men det er jo ikke så lang tid ad gangen altid, så man skal hele tiden være på jo, og når de så endelig sover er der andre ting der skal laves, så man keder sig aldrig

Anmeld

15. august 2012

Moar2011

crille skriver:

Næ, jeg tænker også at det ikke er til at vide før man står i det. Måske er de 8 uger ovre før jeg får set mig om. Jeg glæder mig bare sådan til at komme i gang lige nu  

jaah sådan havde jeg det også hihi .. men at tænke på det og så komme igang uden alt for meget søvn, er en by i rusland. hihi

Anmeld

15. august 2012

crille

Masig skriver:

Hehe du snakker til en der har gået ledig i halvandet år, jeg ved hvordan det er bare at gå derhjemme og glo.... Men man får pludselig en masse at se til når den lille kommer.. ja de sover en del men det er jo ikke så lang tid ad gangen altid, så man skal hele tiden være på jo, og når de så endelig sover er der andre ting der skal laves, så man keder sig aldrig

Uhh.. Ja jeg har "bare" haft barsel i en 6 uger og er ved at gå til.. Og det oven i købet 6 uger hvor kæresten har haft ferie i de to og ellers hvor der også er andre der har været hjemem pga ferie.. 

Godt lillemanden snart kommer og sætter mig i omdrejninger  

Anmeld

15. august 2012

crille

Storms-Mor skriver:

jaah sådan havde jeg det også hihi .. men at tænke på det og så komme igang uden alt for meget søvn, er en by i rusland. hihi

Ja det kan sagtens være.. Nu må vi se  

Anmeld

15. august 2012

Masig

crille skriver:

Uhh.. Ja jeg har "bare" haft barsel i en 6 uger og er ved at gå til.. Og det oven i købet 6 uger hvor kæresten har haft ferie i de to og ellers hvor der også er andre der har været hjemem pga ferie.. 

Godt lillemanden snart kommer og sætter mig i omdrejninger  

Hehe ja, nogle gange er det da lidt træls man ikke lgie kan lægge sig på sofaen, men det gør nu ikke noget, det er jo guld værd med sådan en lille en i huset...

Men hvis du også har været vant til arbejde tror jeg også det er værre at gå hjemme på barsel inden babyen kommer... Jeg har jo trods alt efterhånden vænnet mig til at gå herhjemme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.