De unge mødre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Sesse89

Tiden kan kun gå for langsom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

MorDk

twinny skriver:

Man kan sige hvis den gør, er det ikke det værreste du er afhængig af.

Smiler arrrghh.... og så alligevel. Det er jo den rene sukker! Men ÅHHHH det er godt!!! GULDKOOOOORN ♥

Anmeld

14. august 2012

Bak

Sesse89 skriver:

Tiden kan kun gå for langsom

Haha, minder mig lige om guldkornet fra Natasja Nikita "...og det kan ik' gå for langsomt!!" Ærgelig situation hun var i, men måtte godt nok smile lidt af ordforvirringen!

Anmeld

14. august 2012

Kvist

Jeg ligger allerede klar på sofaen med fjernsynet tændt på kanal 4.. Sønnemanden er puttet og kæresten er på arbejde så der er fred og ro.. Frygter dog han kommer hjem halvvejs og at jeg skal mobbes for at se de unge mødre..

Anmeld

14. august 2012

Miss Church

anbiku skriver:

Haha, minder mig lige om guldkornet fra Natasja Nikita "...og det kan ik' gå for langsomt!!" Ærgelig situation hun var i, men måtte godt nok smile lidt af ordforvirringen!

Hihi det kan jeg godt huske. Der er virkelig mange som klokker i den  Eller også holder de lige en pause, fordi de skal høre i hovedet om det er rigtigt, inden det kommer ud 

Anmeld

14. august 2012

Bak

Miss Church skriver:

Hihi det kan jeg godt huske. Der er virkelig mange som klokker i den  Eller også holder de lige en pause, fordi de skal høre i hovedet om det er rigtigt, inden det kommer ud 

Ja, det kan virkelig gøre en alvorlig situation ret så komisk!!

Anmeld

14. august 2012

Miss Church

anbiku skriver:

Ja, det kan virkelig gøre en alvorlig situation ret så komisk!!

Haha ja.. Men lidt træls, hvis man virkelig er sur 

Anmeld

14. august 2012

nilletøz

Jaaa sidder også og venter spændt!!!!!

Anmeld

14. august 2012

ONKC

Haha.. Jeg har da set det siden første sæson med min mor Og skal da også se det idag

Anmeld

14. august 2012

malenemusen

Nogen der ved hvornår det bliver genudsendt? Havde lige en der ikke ville sove :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.