De unge mødre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Miss Church

Carl-Emil's mor skriver:

du mener vel når man ikke har bopæl samme sted

men nej det er der mange der ikke ved - det offentlige tjekker også facebook mm.. og de bruger det ...

men altså sådan er det jo - man må lade være med at snyde og sådan er det.

Hahaha nemlig 

Jamen hvis man ikke ved det? Men det bør man måske gøre, hvis man står i situationen. Det har jeg bare aldrig tænkt over. Har altid synes det var åndssvagt, men det har jo så bare været, fordi jeg ikke kendte reglerne

Så blev man så klog på en tirsdag aften 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Carl-Emil's mor

Miss Church skriver:

Hahaha nemlig 

Jamen hvis man ikke ved det? Men det bør man måske gøre, hvis man står i situationen. Det har jeg bare aldrig tænkt over. Har altid synes det var åndssvagt, men det har jo så bare været, fordi jeg ikke kendte reglerne

Så blev man så klog på en tirsdag aften 

det er fuldstændig lige meget

Det er ens eget ansvar som modtager af offentlige ydelser at kende kravene for at modtage disse

Dejligt at kunne bidrage med lidt " kedelig " viden

Anmeld

14. august 2012

Miss Church

Carl-Emil's mor skriver:

Det er ens eget ansvar som modtager af offentlige ydelser at kende kravene for at modtage disse

Ja der er ingen tvivl om, at det er ens eget ansvar! Det kan vi kun være enige om  

Hehe ja "kedelig", men alligevel go' viden, hvis man en dag skulle stå i det selv.

Anmeld

14. august 2012

Wimmie

Carl-Emil's mor skriver:

Problemet er bare at det er stort set umuligt at finde skrevne regler for hvad man må og ikke må hvis man er enlig forsørger og får en kæreste... 

Anmeld

14. august 2012

Carl-Emil's mor

Wimmie skriver:

Problemet er bare at det er stort set umuligt at finde skrevne regler for hvad man må og ikke må hvis man er enlig forsørger og får en kæreste... 

nu er reglerne jo også dybt godnat - har du nogensinde mødt nogen der blev gift fordi de bar en liter mælk for hinanden? Nej vel men det kan sådan set føre til ægteskabeligt sammenvær - men din lesbiske veninde må godt gøre det for det kan nemlig ikke lede til ægteskabeligt sammenvær...

Jeg bad om et "regelsæt" men det forefindes ikke - så er man i tvivl skal man bede om et møde med en sagsbehandler hvoraf tingene gennemgåes, der skrives referat heraf som sendes til dig også har du "reglerne" det er sådan tingene foregår i dette såkalde så "moderne land"

Anmeld

14. august 2012

Carl-Emil's mor

Miss Church skriver:

Ja der er ingen tvivl om, at det er ens eget ansvar! Det kan vi kun være enige om  

Hehe ja "kedelig", men alligevel go' viden, hvis man en dag skulle stå i det selv.

det r jo lige det som det er men forhåbentlig så sker der snart nået på denne front så tingene bliver opdateret og man rent faktisk kan få sort på hvidt hvad må man og hvad må man ikke

Anmeld

14. august 2012

Wimmie

Carl-Emil's mor skriver:

nu er reglerne jo også dybt godnat - har du nogensinde mødt nogen der blev gift fordi de bar en liter mælk for hinanden? Nej vel men det kan sådan set føre til ægteskabeligt sammenvær - men din lesbiske veninde må godt gøre det for det kan nemlig ikke lede til ægteskabeligt sammenvær...

Jeg bad om et "regelsæt" men det forefindes ikke - så er man i tvivl skal man bede om et møde med en sagsbehandler hvoraf tingene gennemgåes, der skrives referat heraf som sendes til dig også har du "reglerne" det er sådan tingene foregår i dette såkalde så "moderne land"

Det er jo sygt 

Må man tage på ferie med sin kæreste? Altså jeg er på barsel pt. (er enlig mor), må jeg f.eks. tage i sommerhus med ham i en uge eller bare en weekend?

Anmeld

14. august 2012

Carl-Emil's mor

Wimmie skriver:

Det er jo sygt 

Må man tage på ferie med sin kæreste? Altså jeg er på barsel pt. (er enlig mor), må jeg f.eks. tage i sommerhus med ham i en uge eller bare en weekend?

jeg må være dig svar skyldig, for i princippet kan de vel dreje det til at så kan i indlede ægteskabeligt samvær ( som de kalder det ) ...

Jeg ville nok tage afsted hvis jeg ikke havde problemer med kommunen og ellers ville jeg da lige ringe og tjekke hvad kommunen siger

Man kan bare sige man er usikker på reglerne så man vil gerne lige være sikker, og man kan jo spørge anonymt

Anmeld

14. august 2012

Wimmie

Carl-Emil's mor skriver:

jeg må være dig svar skyldig, for i princippet kan de vel dreje det til at så kan i indlede ægteskabeligt samvær ( som de kalder det ) ...

Jeg ville nok tage afsted hvis jeg ikke havde problemer med kommunen og ellers ville jeg da lige ringe og tjekke hvad kommunen siger

Man kan bare sige man er usikker på reglerne så man vil gerne lige være sikker, og man kan jo spørge anonymt

Anmeld

15. august 2012

Maja88

Hvis Louise læser med herinde så søger jeg er svar....

du har tit været fremme i debatterne og sagt ih og åh i vidste ikke hvad i gik ind til dengang man meldte sig til de unge mødre... hvorfor har du valgt at være med igen???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.