De unge mødre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Cosmo&Maia

malenemusen skriver:

Nogen der ved hvornår det bliver genudsendt? Havde lige en der ikke ville sove :-(

Det plejer at blive genudsendt søndag ca. samme tid  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Miss Church

Øv den time går altid sååå hurtig  Glæder mig allerede til næste tirsdag 

Anmeld

14. august 2012

Bebsesmoar

Er det bare mig eller begår Camilla Sopiha social bedrageri??!  

Anmeld

14. august 2012

Miss Church

Bebsesmoar skriver:

Hvorfor synes du at hun gør det?

Anmeld

14. august 2012

Carl-Emil's mor

Bebsesmoar skriver:

det gør hun i højgrad.

For at pensle det helt ud så må hendes kæreste INTET lave hos hende, han må faktisk ikke engang gå ud med skraldespanden da det kan lede til ægteskabeligt sammenvær - dette er ORDRET citeret fra mit møde med kommunen hvor de gennemgik reglerne fordi min tidligere kæreste og jeg stod som kærester på facebook men ikke boede sammen og han var set ude hos mig...

Sover en fyr hos en mere end 1 gang om ugen er man ligeledes disponibel hvor at kunne indlede ægteskabeligt sammenvær..

Ret idioti at hun står og flasher hendes "kriminalitet" direkte på fjernsyn hvis jeg må sige min ærlige mening

Anmeld

14. august 2012

betina23

Øv det viste jeg ik

Anmeld

14. august 2012

Miss Church

Carl-Emil's mor skriver:

det gør hun i højgrad.

For at pensle det helt ud så må hendes kæreste INTET lave hos hende, han må faktisk ikke engang gå ud med skraldespanden da det kan lede til ægteskabeligt sammenvær - dette er ORDRET citeret fra mit møde med kommunen hvor de gennemgik reglerne fordi min tidligere kæreste og jeg stod som kærester på facebook men ikke boede sammen og han var set ude hos mig...

Sover en fyr hos en mere end 1 gang om ugen er man ligeledes disponibel hvor at kunne indlede ægteskabeligt sammenvær..

Ret idioti at hun står og flasher hendes "kriminalitet" direkte på fjernsyn hvis jeg må sige min ærlige mening

Hold da op  Jeg troede kun det var når man havde bopæl samme sted. 

Det tror jeg da ikke at der er mange, som ved? 

Anmeld

14. august 2012

Bebsesmoar

Carl-Emil's mor skriver:

det gør hun i højgrad.

Tak! Jeg vidste ikke hvordan jeg skulle gøre det kort!! 

Anmeld

14. august 2012

Carl-Emil's mor

Miss Church skriver:

Hold da op  Jeg troede kun det var når man havde bopæl samme sted. 

Det tror jeg da ikke at der er mange, som ved? 

du mener vel når man ikke har bopæl samme sted

men nej det er der mange der ikke ved - det offentlige tjekker også facebook mm.. og de bruger det ...

men altså sådan er det jo - man må lade være med at snyde og sådan er det.

Anmeld

14. august 2012

Carl-Emil's mor

Bebsesmoar skriver:

Tak! Jeg vidste ikke hvordan jeg skulle gøre det kort!! 

ingen årsag

jeg ved jo heldigvis præcis hvordan smøren lyder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.