De unge mødre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Krisuer

Cosmo&Maia skriver:

Så er det i aften kl 21.00, at der kommer De unge mødre

Har ikke kanal4 

Men har så betalt mig til at se det på nuv, så har set afsnittet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

VNB

Cosmo&Maia skriver:

Ja, det er en ny sæson

Ej hvor godt - det vidste jeg slet ikke der startede idag! det skal helt sikkert ses! 

Anmeld

14. august 2012

Cosmo&Maia

Krisuer skriver:

Har ikke kanal4 

Men har så betalt mig til at se det på nuv, så har set afsnittet 

Det havde jeg os gjort, hvis jeg ikk havde kanalen  

Anmeld

14. august 2012

Cosmo&Maia

VNB skriver:

Ej hvor godt - det vidste jeg slet ikke der startede idag! det skal helt sikkert ses! 

Det er rigtig godt, og længe ventet  

Så fik du da en god overraskelse

Anmeld

14. august 2012

Ayasmor

Oh yes jeg sidder allerede og venter på at klokken bliver ni. Har endda spurgt om kæresten ikke lige skulle ind til byen og få et par øl med sine venner (randers ugen) mens jeg råhyggede med mig selv til premieren. Det var han dog ikke interesseret i, så måtte melde klart ud at jeg ikke var til at komme i kontakt med mellem 21-22

Anmeld

14. august 2012

christina92

Glæder mig!

Snupper lige præmieren på toppen af poppen og sen aftensmad for at aftenen ikke bliver for lang

Anmeld

14. august 2012

twinny

Jeg har sat manden til at have aftenvagt idag, så hvis drengene skulle vågne. må han smutte derind.

Anmeld

14. august 2012

Cosmo&Maia

Ayasmor skriver:

Oh yes jeg sidder allerede og venter på at klokken bliver ni. Har endda spurgt om kæresten ikke lige skulle ind til byen og få et par øl med sine venner (randers ugen) mens jeg råhyggede med mig selv til premieren. Det var han dog ikke interesseret i, så måtte melde klart ud at jeg ikke var til at komme i kontakt med mellem 21-22

Sådan skal det være

Anmeld

14. august 2012

Cosmo&Maia

twinny skriver:

Jeg har sat manden til at have aftenvagt idag, så hvis drengene skulle vågne. må han smutte derind.

Anmeld

14. august 2012

Ayasmor

Cosmo&Maia skriver:

Sådan skal det være

Tænkte at jeg hellere måtte være på forkant med at jeg altså bare SKULLE se det Han ender nok alligevel med at sove på sofaen hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.