baby´s taske til hospitalet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Princesspigen

LevisMor skriver:

det er vidst forskelligt hvad de kan tilbyde på de forskellige hospitaler. Her skulle vi ikke have bleer med.

Vi havde:

Egen dyne

bodyer

TulleBukser

strømper

Køredragt

Hue

barnets bog 

okay, ja barnets bog skal da os med, den var jeg ved at glemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Princesspigen

Babymor2010 skriver:

Ja, han er født i uge 26 

hold da op, det var tideligt

Anmeld

14. august 2012

Clisolka

Princesspigen skriver:

hold da op, det var tideligt

Ja 

Anmeld

14. august 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

jeg er selv meget kuldeskær hvor kæresten konstant er en omvandrende varmepude..  

Jeg fryser oz af ingenting Jeg pakker Ida lidt mere ind end jeg synes dem i min terminsgruppe gør, men jeg har endnu ik mærket at hun har haft det for varmt

Anmeld

14. august 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Jeg fryser oz af ingenting Jeg pakker Ida lidt mere ind end jeg synes dem i min terminsgruppe gør, men jeg har endnu ik mærket at hun har haft det for varmt

det kan jo være hun fryser lige som du gør

Anmeld

14. august 2012

Team Putte

Chili skriver:

Hvor har du købt perry bamsen ?
Min mand er vild med den serie, og hans søster har også lovet at sy dyn betræk med phineas og ferb, hehe.

Den er købt på eBay og kommer hele vejen fra Florida

Her knurrede min mave i starten af graviditeten præcist som næbdyret Perry så indtil vi var til første scanning troede vi at vi ventede os et lille næbdyr, og derfor kom lillefisen i maven helt automatisk til at hedde Perry til vi fandt ud af kønnet til md-scanningen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. august 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

det kan jo være hun fryser lige som du gør

Det er oz min tanke Giver jeg hende mindre tøj på får hun hurtigt kolde hænder og lidt snot i næsen så vælger at tro hun har det tilpas med lidt mere tøj på

Bruger det med at tjekke nakken rigtig meget når jeg skal vurdere om hun har det for varmt

Anmeld

14. august 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Det er oz min tanke Giver jeg hende mindre tøj på får hun hurtigt kolde hænder og lidt snot i næsen så vælger at tro hun har det tilpas med lidt mere tøj på

Bruger det med at tjekke nakken rigtig meget når jeg skal vurdere om hun har det for varmt

tjekke nakken ?

bare tage nogle fingre ned i nakken og mærke eller hvad ?

Anmeld

14. august 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

tjekke nakken ?

bare tage nogle fingre ned i nakken og mærke eller hvad ?

Jah Hvis de er varme og tørre i nakken har de det perfekt Har de det for varmt vil de svede i nakken og dermed være våde.. Det er et helt genialt trick med den nakke

Det lader til du ik kender tricket så det er hermed givet videre til dig synes oz jeg kan mærke hun er små-kølig i nakken når hendes hænder er kolde og jeg fornemmer hun ik har nok tøj på

Anmeld

14. august 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Jah Hvis de er varme og tørre i nakken har de det perfekt Har de det for varmt vil de svede i nakken og dermed være våde.. Det er et helt genialt trick med den nakke

Det lader til du ik kender tricket så det er hermed givet videre til dig synes oz jeg kan mærke hun er små-kølig i nakken når hendes hænder er kolde og jeg fornemmer hun ik har nok tøj på

ihh hvor smart, og ja tak for trikset  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.