Nu har jeg ikke lige læst alle svarene, men jeg ville lige komme med lidt råd

Vi havde tøj (jeg ville helst have at hun havde sit eget på) og pusleting med til Clara, men de havde alt på Herlev. Min kæreste kørte hjem efter dynen og lidt mere tøj, da vi blev der et par dage.
Min kæreste fik lov til at overnatte på barselsgangen sammen med mig, fordi der ikke var så travlt. Jeg havde ikke taget tøj med til ham, da jeg ikke troede at det var en mulighed, og det fortrød jeg lidt. Så hvis jeg var dig ville jeg pakke lidt tøj og en deo til faderen også - det er jo også hårdt for dem under fødslen

På barselsgangen var der alt hvad der skulle bruges til at skifte baby, men jeg erfarede hurtigt at skumkludene var besværlige og enormt store og uhandy til sådan en lille babynumse, selvom de var klippet over. I stedet brugte jeg vatrondeller, men gik efter et par måneder over til skumklude igen

Som overtøj ville jeg bruge en tyk trøje eller fleecedragt og en bomuldshue og så evt. lægge et lille tæppe henover autoatolen. Bilen bliver jo hurtigt varmt, og man skal samtidig passe på at baby ikke får det alt for varmt..
Anmeld