baby´s taske til hospitalet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Det er ihvertfald kommet bag på mig hvor hurtigt de taber kropsvarme, men tror heller ik Ida er et specielt varmt barn

jeg er selv meget kuldeskær hvor kæresten konstant er en omvandrende varmepude..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Princesspigen

Omsorgsgiver skriver:

Her havde jeg kun tøj og overtøj med. De havde jo alt andet på sygehuset

i forhold til vi har 3-4 kvarter hjem fra sygehuset kan jeg jo risikere der skal skiftes ble eller andet på vejen så det skal jeg jjo have med til

Anmeld

13. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Princesspigen skriver:

i forhold til vi har 3-4 kvarter hjem fra sygehuset kan jeg jo risikere der skal skiftes ble eller andet på vejen så det skal jeg jjo have med til

Tja....her havde vi ca. 30 min -45 min kørsel hjem og vi havde ingen ble med på vejen. Skiftede hende lige inden vi kørte og der var ingen problemer. Men ja, det kan godt være at det er en god ide at have med.

Anmeld

13. august 2012

Princesspigen

Omsorgsgiver skriver:

Tja....her havde vi ca. 30 min -45 min kørsel hjem og vi havde ingen ble med på vejen. Skiftede hende lige inden vi kørte og der var ingen problemer. Men ja, det kan godt være at det er en god ide at have med.

jeg tænker, ihværtifal for en sikkerheds skyld  

Anmeld

13. august 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Princesspigen skriver:

jeg tænker, ihværtifal for en sikkerheds skyld  

Ja, det er godt at være på den sikre side

Anmeld

13. august 2012

Princesspigen

Omsorgsgiver skriver:

Ja, det er godt at være på den sikre side

nu ved jeg ikke om du har børn eller bare ved en masse, men man behøver vel egentlig ikke have barnevogn med på sygehuset ? vi skal jo køre bil hjem.. ?  

Anmeld

13. august 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Princesspigen skriver:

nu ved jeg ikke om du har børn eller bare ved en masse, men man behøver vel egentlig ikke have barnevogn med på sygehuset ? vi skal jo køre bil hjem.. ?  

Jeg har en datter  Nej, det behøver du ikke. Bare I har en autostol så er det så fint

Anmeld

13. august 2012

Fenja09

Vi havde kun 15 min hjem fra hospitalet, men havde pakket alt det jeg mente der var brug for. Jeg pakkede 4 eller 5 sæt tøj til baby, fordi vi vidste at vi skulle på patienthotel i 3 dage efter fødslen. Vi vidste så ikke at jeg også skulle ligge en ekstra dag på barselsgangen, så jeg synes det er godt lidt at pakke lidt ekstra.

Vi fandt så ud af, at alt det tøj vi havde med var ALT for stort, så vi måtte ud og købe i str 40 og 44, da vi kom på hotel. Bleerne får man på hospitalet, men god ide at have lidt i tasken alligevel.

/Fenja

Anmeld

13. august 2012

Chili

Team Putte skriver:

Jeg havde oz bare pakket pusletasken med det den nu skal indeholde af bleer, vådservietter og tøj + autostol, dyne med betræk, tæppe (Hun er født 25. juni så det var et spørgsmål om hvor varmt det ville være så derfor pakkede vi både dyne og tæppe), en tyk trøje og hue, ammepude til hvis vi skulle blive på barselsgangen (Vi tog hjem 8 timer efter fødslen )

Og så havde vi baby's første gave med Næbdyret Perry som bamse

Hvor har du købt perry bamsen ?
Min mand er vild med den serie, og hans søster har også lovet at sy dyn betræk med phineas og ferb, hehe.

Anmeld

14. august 2012

Clisolka

jeg har valgt at lave en liste med mors til til hospitalet og en anden liste med babys taske til hospitalet..

men hvad skal baby have med på hospitalet når den skal fødes ?

Jeg havde pakket noget tøj - ikke så meget, for jeg brugte hospitalets tøj (så slap jeg for at vaske når jeg kom hjem). Her er hun født i oktober, så vi havde en fleecedragt, hue og sutsko med. Jeg havde bleer og nusseklude med (til hjemturen). Nåårh ja, og hendes første bamse fra mor og far 

Vi blev hentet i bil, så min søster sørgede for autostolen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.