baby´s taske til hospitalet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Princesspigen

Omsorgsgiver skriver:

Jeg har en datter  Nej, det behøver du ikke. Bare I har en autostol så er det så fint

super

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Princesspigen

Babymor2010 skriver:

Jeg havde pakket noget tøj - ikke så meget, for jeg brugte hospitalets tøj (så slap jeg for at vaske når jeg kom hjem). Her er hun født i oktober, så vi havde en fleecedragt, hue og sutsko med. Jeg havde bleer og nusseklude med (til hjemturen). Nåårh ja, og hendes første bamse fra mor og far 

Vi blev hentet i bil, så min søster sørgede for autostolen 

auto stolen regner jeg med kæresten tager hjem og henter når han alligevel skal fodre kattene..

men du skriver sutsko ? er det så til fødder eller hænder ?

der var en anden der skrev sokker på hænderne

Anmeld

14. august 2012

Clisolka

Princesspigen skriver:

auto stolen regner jeg med kæresten tager hjem og henter når han alligevel skal fodre kattene..

men du skriver sutsko ? er det så til fødder eller hænder ?

der var en anden der skrev sokker på hænderne

Sutsko er til fødderne  Man kan også sagtens tage sokker på hænderne mens de er så små 

Anmeld

14. august 2012

Princesspigen

Babymor2010 skriver:

Sutsko er til fødderne  Man kan også sagtens tage sokker på hænderne mens de er så små 

havde i noget på hænderne af den lille da i sku hjem ?

jeg venter selv oktober baby så det er rart at vide hvad i gjorde

Anmeld

14. august 2012

HeXeri

Princesspigen skriver:

jeg har valgt at lave en liste med mors til til hospitalet og en anden liste med babys taske til hospitalet..

men hvad skal baby have med på hospitalet når den skal fødes ?

Jeg havde intet pakket til baby. Hospitalet har alt til den nyføde og jeg gad egentligt ikke stressen. Og jeg havde allerede på forhånd besluttet mig for jeg ikke skulle være der de obligatoriske 3 dage efter mit kejsersnit.

Jeg havde tøj med til mig selv, min kæreste havde sine ting og så havde vi 1 sæt tøj og ble til drengen, når han skulle køres hjem

Anmeld

14. august 2012

Clisolka

Princesspigen skriver:

havde i noget på hænderne af den lille da i sku hjem ?

jeg venter selv oktober baby så det er rart at vide hvad i gjorde

Nej i den fleecedragt kunne vi vende vrangen, så det blev til luffer - ligesådan med fødderne  Hmm, jeg tror egentlig ikke vi havde sutsko med til hende alligevel 

En dragt noget lignende denne:

http://www.kids-world.dk/product_info.php?cPath=274&products_id=17593&osCsid=77b1fd76dc978e5afe974aa1ca24ee01

Anmeld

14. august 2012

Princesspigen

HeXeri skriver:

Jeg havde intet pakket til baby. Hospitalet har alt til den nyføde og jeg gad egentligt ikke stressen. Og jeg havde allerede på forhånd besluttet mig for jeg ikke skulle være der de obligatoriske 3 dage efter mit kejsersnit.

Jeg havde tøj med til mig selv, min kæreste havde sine ting og så havde vi 1 sæt tøj og ble til drengen, når han skulle køres hjem

jeg er første gangs gravid og vil nok være mest tryk ved at være der lidt længere end som så, vil gerne være sikker på jeg har styr amning og sådan  

Anmeld

14. august 2012

Princesspigen

Babymor2010 skriver:

Nej i den fleecedragt kunne vi vende vrangen, så det blev til luffer - ligesådan med fødderne  Hmm, jeg tror egentlig ikke vi havde sutsko med til hende alligevel 

En dragt noget lignende denne:

http://www.kids-world.dk/product_info.php?cPath=274&products_id=17593&osCsid=77b1fd76dc978e5afe974aa1ca24ee01

nåå hvor er den nuttet  

Anmeld

14. august 2012

Clisolka

Princesspigen skriver:

nåå hvor er den nuttet  

Ja, der findes mange søde dragter  

Anmeld

14. august 2012

Princesspigen

Babymor2010 skriver:

Ja, der findes mange søde dragter  

kunne godt finde på at købe en jeg har set med små bamse øre på  er bare ikke sikker på kæresten ville være enige med mig

men hvad størrelse køber man dem i ?

det er jo svært at skønne størrelsen på baby inden den er ankommet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.