Blogs?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

lille-trold

Mettemus skriver:

Ih det ser fint ud søde Tanja! Håber du blir lisså glad for det som jeg er! Det er altså et skønt frirum - ligegyldigt hvor mange der læser med. Hvor kan man ellers får lov til at ævle om sig selv og sine unge i én uendelighed uden at blive forstyrret ?

Jeg har to:

www.jensogmette.blogspot.com

www.lukmundenletroven.blogspot.com

Den første minder om din - om unger, familie osv, lidt klummeagtig. Den sidste er en slankeblog og helt ny, derfor er der endnu ikke så meget action - men det kommer vel som jeg får mig tabt?

Gå forresten ind under instillinger i din blog, find "tilføj gadget" og gør så vi kan tilmelde os som faste læsere - så er det nemmere at følge dig for andre bloggere

Har lige været inde og kikke lidt på din slankeblog syntes sådan nogle er insprirende og giver mig et skub bagi for at tage mig sammen. Men den er en smule svær at læse pga baggrunden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

emsaroto

Ih spændende!!!

Jeg følger mig nu Du kan også følge med hos mig hvis du vil. 

Anmeld

16. august 2012

Mettemus

lille-trold skriver:

Har lige været inde og kikke lidt på din slankeblog syntes sådan nogle er insprirende og giver mig et skub bagi for at tage mig sammen. Men den er en smule svær at læse pga baggrunden...

Hej,

Super at du gider kigge forbi og endnu mere super, at du nævner det med læsevenligheden! Det vil jeg helt klart kigge på i aften 

Anmeld

16. august 2012

emsaroto

Chel1992 skriver:

Tøser ville lige høre, kan det virkelig passe? Altså at man kan lave faner men man kan ikke længere uploade ting inde under de forskellige faner? o_O At man ikke kan lave en blog sådan så man har flere forskellige temaer eller er det kun forsiden som man kan uploade blogs på?

Altså inde på Blogspot.dk har set der er flere der har det

Hvad er det du mener?? 

Anmeld

16. august 2012

mpr

emsaroto skriver:

Hvad er det du mener?? 

På blogspot har du en forside hvor at hver gang du laver et blog indlæg så ryger det op der. Du kan så lave "faner" altså andre sider men der syntes jeg ikke det virker som om man kan lave de der blog indlæg?

Anmeld

16. august 2012

emsaroto

Chel1992 skriver:

På blogspot har du en forside hvor at hver gang du laver et blog indlæg så ryger det op der. Du kan så lave "faner" altså andre sider men der syntes jeg ikke det virker som om man kan lave de der blog indlæg?

jeg bruger selv blogspot ..

Og nej du kan ikke oprette nyt indlæg inde på de forskellige sider. Altså, du skal opdaterer samme indlæg hver gang.. Hvis du skal ligge nyt ind under sideren ..
Eller skal du rydde op med etiketter .. Oprette en etikette til hvert blog indlæg du laver, også lave en liste ude i siden på din blog. Ligesom jeg f.eks. har gjort på min for at rydde op i den.  

Anmeld

16. august 2012

mpr

emsaroto skriver:

jeg bruger selv blogspot ..

Og nej du kan ikke oprette nyt indlæg inde på de forskellige sider. Altså, du skal opdaterer samme indlæg hver gang.. Hvis du skal ligge nyt ind under sideren ..
Eller skal du rydde op med etiketter .. Oprette en etikette til hvert blog indlæg du laver, også lave en liste ude i siden på din blog. Ligesom jeg f.eks. har gjort på min for at rydde op i den.  

Hvad er det der etikke egentligt? har ikke helt fanget det - har ikke brugt det endnu

Anmeld

16. august 2012

emsaroto

Chel1992 skriver:

Hvad er det der etikke egentligt? har ikke helt fanget det - har ikke brugt det endnu

Det er ligesom en slags tags.. Når du opretter et indlæg, så over i siden kan du tilføje etiketter. 

F.eks. hvis du har oprettet et indllæg om mad, så skriv opskrifter i etikker.. 

Anmeld

16. august 2012

An&Jo

Chel1992 skriver:

Ja lige som på din side hvor du har flere "sider" men syntes bare ikke jeg kan få det til at fungere som på forsiden? Er det bare noget man ikke kan eller er det mig der er helt forvirret?

hvis du trykker på design oppe i hjørnet, så kan du ude i venstre side finde den der bjælke hvor du kan lave ændringer osv, og der laver du så bare dine sider..

Anmeld

16. august 2012

mpr

emsaroto skriver:

Det er ligesom en slags tags.. Når du opretter et indlæg, så over i siden kan du tilføje etiketter. 

F.eks. hvis du har oprettet et indllæg om mad, så skriv opskrifter i etikker.. 

Nåååårh det var smart !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.