Blogs?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.832 visninger
40 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Koen.

Hej piger

Endelig fik jeg taget mig sammen til at komme i gang med at blogge, så ville da lige høre om i havde nogle gode råd og ideer til en der ikke har meget forstand på det endnu

I er os velkomne til at kigge, der er kun et indlæg haha, men man skal jo starte et sted

http://www.larkeogliam.blogspot.dk/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Koen.

13. august 2012

Guldimaven

Jeg tilmelder mig da som fast læser, vil du så ikke også gøre det ved min?

Anmeld

13. august 2012

An&Jo

Håber da du får den op og køre..

Min er der linket til i min signatur

Anmeld

13. august 2012

Koen.

Guldimaven skriver:

Jeg tilmelder mig da som fast læser, vil du så ikke også gøre det ved min?

ih jo hvis du kan forklare hvordan jeg gør haha

Anmeld

13. august 2012

Koen.

An&Jo skriver:

Håber da du får den op og køre..

Min er der linket til i min signatur

tjekker den lige ud

Anmeld

13. august 2012

Thereseh

tanja. skriver:

Hej piger

Endelig fik jeg taget mig sammen til at komme i gang med at blogge, så ville da lige høre om i havde nogle gode råd og ideer til en der ikke har meget forstand på det endnu

I er os velkomne til at kigge, der er kun et indlæg haha, men man skal jo starte et sted

Som blogger gennem mange mange år, er mit bedste råd: Skriv for din egen skyld. Nyd det, og lad være med at gå alt for meget op i hvor mange læsere du får, hvorfor du ikke får nogle kommentarer mm 

Der er en milliard forskellige blogs og dem jeg personligt falder for, er dem hvor jeg kan fornemme at bloggeren oprigtigt kan lide at blogge....hvis det overhovedet gir' mening ? 

Nå, nu vil jeg gå ind og kigge på din fine blog. Min kan du finde her

CopenhagenDaily

Anmeld

13. august 2012

Tabula Rasa

tanja. skriver:

Hej piger

dejlig blog som jeg vil lure lidt! hvis jeg må komme med noget konstruktiv kritik kunne du måske gøre skriftfarven i blogindlægget mørkere, da man skal anstrenge øjnene for at læse den lilla tekst på lilla baggrund

Anmeld

13. august 2012

Koen.

Thereseh skriver:

Som blogger gennem mange mange år, er mit bedste råd: Skriv for din egen skyld. Nyd det, og lad være med at gå alt for meget op i hvor mange læsere du får, hvorfor du ikke får nogle kommentarer mm 

Der er en milliard forskellige blogs og dem jeg personligt falder for, er dem hvor jeg kan fornemme at bloggeren oprigtigt kan lide at blogge....hvis det overhovedet gir' mening ? 

Nå, nu vil jeg gå ind og kigge på din fine blog. Min kan du finde her

CopenhagenDaily

Jo det giver rigtig god mening, tak for input

Anmeld

13. august 2012

Koen.

Tabula Rasa skriver:

dejlig blog som jeg vil lure lidt! hvis jeg må komme med noget konstruktiv kritik kunne du måske gøre skriftfarven i blogindlægget mørkere, da man skal anstrenge øjnene for at læse den lilla tekst på lilla baggrund

Bliver straks rettet så det er mere læse venligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.