Blogs?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Thereseh

Mettemus skriver:

Ja det er lidt noget møg, kan man mon ændre det? Men tak for indsatsen i hvert fald

Ja, det kan du sagtens ændre inde i maskinrummet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Koen.

Thereseh skriver:

Jeg har lige forsøgt at lægge en kommentar inde hos dig, men din blog tillader ikke "navn - website" kommentarer, men kun google konto, blogger konto mm. 

øvmon det kan laves om må lige prøve at kigge på det

Anmeld

14. august 2012

Koen.

Thereseh skriver:

så sku det være ændret

Anmeld

14. august 2012

Mettemus

Thereseh skriver:

Hvor mystisk... nu skulle det gerne være fixet, håber det virker

Anmeld

15. august 2012

mpr

Tøser ville lige høre, kan det virkelig passe? Altså at man kan lave faner men man kan ikke længere uploade ting inde under de forskellige faner? o_O At man ikke kan lave en blog sådan så man har flere forskellige temaer eller er det kun forsiden som man kan uploade blogs på?

Altså inde på Blogspot.dk har set der er flere der har det

Anmeld

16. august 2012

Koen.

Chel1992 skriver:

PTøser ville lige høre, kan det virkelig passe? Altså at man kan lave faner men man kan ikke længere uploade ting inde under de forskellige faner? o_O At man ikke kan lave en blog sådan så man har flere forskellige temaer eller er det kun forsiden som man kan uploade blogs på?

Prøv at citere en af dem der har skrevet i tråden, jeg ved nemlig ikke så meget endnu

Anmeld

16. august 2012

An&Jo

Chel1992 skriver:

Tøser ville lige høre, kan det virkelig passe? Altså at man kan lave faner men man kan ikke længere uploade ting inde under de forskellige faner? o_O At man ikke kan lave en blog sådan så man har flere forskellige temaer eller er det kun forsiden som man kan uploade blogs på?

Hvad mener du med faner?? Jeg har foreksempel flere forskellige sektioner inde på min blog, hvor det hele er lidt mere delt op for et bedre overblik for mine læsere

Anmeld

16. august 2012

camsko88

uha melder mig lige som fast læser, vil du gøre det samme ved mig? min er

bynordgren.blogspot.dk

Anmeld

16. august 2012

mpr

An&Jo skriver:

Hvad mener du med faner?? Jeg har foreksempel flere forskellige sektioner inde på min blog, hvor det hele er lidt mere delt op for et bedre overblik for mine læsere

Ja lige som på din side hvor du har flere "sider" men syntes bare ikke jeg kan få det til at fungere som på forsiden? Er det bare noget man ikke kan eller er det mig der er helt forvirret?

Anmeld

16. august 2012

mpr

http://michellerimmeblog.blogspot.dk/

Så får i også lige min side ^^

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.