Blogs?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Mettemus

Ih det ser fint ud søde Tanja! Håber du blir lisså glad for det som jeg er! Det er altså et skønt frirum - ligegyldigt hvor mange der læser med. Hvor kan man ellers får lov til at ævle om sig selv og sine unge i én uendelighed uden at blive forstyrret ?

Jeg har to:

www.jensogmette.blogspot.com

www.lukmundenletroven.blogspot.com

Den første minder om din - om unger, familie osv, lidt klummeagtig. Den sidste er en slankeblog og helt ny, derfor er der endnu ikke så meget action - men det kommer vel som jeg får mig tabt?

Gå forresten ind under instillinger i din blog, find "tilføj gadget" og gør så vi kan tilmelde os som faste læsere - så er det nemmere at følge dig for andre bloggere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Mettemus

Thereseh skriver:

Som blogger gennem mange mange år, er mit bedste råd: Skriv for din egen skyld. Nyd det, og lad være med at gå alt for meget op i hvor mange læsere du får, hvorfor du ikke får nogle kommentarer mm 

Der er en milliard forskellige blogs og dem jeg personligt falder for, er dem hvor jeg kan fornemme at bloggeren oprigtigt kan lide at blogge....hvis det overhovedet gir' mening ? 

Nå, nu vil jeg gå ind og kigge på din fine blog. Min kan du finde her

CopenhagenDaily

Enig! Også selv om jeg ikke er "blogger gennem mange år"  

Anmeld

13. august 2012

Janni.

Glæder mig til at dig på bloggen.

Anmeld

13. august 2012

Koen.

Mettemus skriver:

Ih det ser fint ud søde Tanja! Håber du blir lisså glad for det som jeg er! Det er altså et skønt frirum - ligegyldigt hvor mange der læser med. Hvor kan man ellers får lov til at ævle om sig selv og sine unge i én uendelighed uden at blive forstyrret ?

Jeg har to:

www.jensogmette.blogspot.com

www.lukmundenletroven.blogspot.com

Den første minder om din - om unger, familie osv, lidt klummeagtig. Den sidste er en slankeblog og helt ny, derfor er der endnu ikke så meget action - men det kommer vel som jeg får mig tabt?

Gå forresten ind under instillinger i din blog, find "tilføj gadget" og gør så vi kan tilmelde os som faste læsere - så er det nemmere at følge dig for andre bloggere

Sikke nogle fine blogs kære mette Nu sku det med faste læsere være klaret

Anmeld

13. august 2012

Mettemus

tanja. skriver:

Sikke nogle fine blogs kære mette Nu sku det med faste læsere være klaret

Super duper - så vil jeg nemlig følge med!

Anmeld

13. august 2012

Koen.

Janni. skriver:

Glæder mig til at dig på bloggen.

Skulle du ikke os igang med en

Anmeld

14. august 2012

Janni.

tanja. skriver:

Skulle du ikke os igang med en

Jo på et tidspunkt

Anmeld

14. august 2012

Koen.

Janni. skriver:

Jo på et tidspunkt

kom i sving, det er faktisk ret sjovt at tulle med

Anmeld

14. august 2012

Thereseh

Mettemus skriver:

Enig! Også selv om jeg ikke er "blogger gennem mange år"  

Jeg har lige forsøgt at lægge en kommentar inde hos dig, men din blog tillader ikke "navn - website" kommentarer, men kun google konto, blogger konto mm. 

Anmeld

14. august 2012

Mettemus

Thereseh skriver:

Jeg har lige forsøgt at lægge en kommentar inde hos dig, men din blog tillader ikke "navn - website" kommentarer, men kun google konto, blogger konto mm. 

Ja det er lidt noget møg, kan man mon ændre det? Men tak for indsatsen i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.