Hvad kalder I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

MorDk

Nej skide tid.. Hehe vi bor ved Skive :-):-):-)

Jamen du skrev skive-tid hihi

Du skrev:

Vi siger pt at han har lavet lort eller at det er skive tid. Det er så tydeligt at se på ham:-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

MyLove E

MorDk skriver:

Jamen du skrev skive-tid hihi

Du skrev:

Vi siger pt at han har lavet lort eller at det er skive tid. Det er så tydeligt at se på ham:-):-)

Ja det så jeg...

Anmeld

13. august 2012

MorDk

Tauf skriver:

Ja det så jeg...

Ellers skægt udtryk hvis det var haha

Anmeld

13. august 2012

TeamRocket

MorDk skriver:

Hvad laver du så? går du bare ud og laver ad bad eller prut eller?

Jeg går på wc Hverken mere eller mindre

Anmeld

13. august 2012

Linea

Hos os kalder vi det pøller eller lort....

Anmeld

13. august 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Herhjemme hedder der Lort! Vores søn siger enten Lort eller Puh...

Og vi brugte ordet Puh i starten fordi han gjorde...

Men i vores verden er Lort ...lort! Sååå derfor hedder det lort

Her er det AD ..
Men vi siger til ham når han stinker og er god til selv at selv komme og sige : Oscar Stinker ..  

Anmeld

13. august 2012

L&V

Det hedder lorte her syntes alt andet er forkert og vi snakker ikke baby sprog til hende. Man kan jo os bare spørge om der er noget i bleer men ellers hedder det lort

Anmeld

13. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Herhjemme siger jeg til Ida på 7 mdr (som selvfølgelig ikke aner hvad jeg snakker om endnu ) "Har Ida lavet aaaaaaad?" Og "Puhhh, ad.. Ida lugter."

Ellers aner jeg faktisk ikke hvad dælen jeg vil kalde det? Lort er simpelthent et for grimt ord til at jeg vil lære min datter det. Og pølser er jo fuldkommen forkert - det er noget man spiser!

Anmeld

13. august 2012

Joan ( Smallie )

Her hjemme hedder det bader og det har noget de lærte i dagplejen og det holdt vi bare ved. Jeg bryder mig ikke om ordet lort og kan levende forstille mig at vi kommer gående på gågaden eller andet sted hvor der kommer mege mennesker og knægten råber til mig moar jeg skal lave lort ej det ville jeg slet ikke kunne have eller jeg skal skide det høre sig bare ikke en børne mund til i min verden.

Og her hedder det også en hundelort men en hest laver jo pære og en ko laver kasser så hvorfor skal mennesker lave lort?

Anmeld

13. august 2012

Brams

Har stemt puha for det er det der kommer nærmest "puh" som vi kalder det, synes bare det lyder lidt pænere end lort, ellers ved jeg faktisk ikke hvorfor vi kalder det netop det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.