MorDk skriver:
Det lyder præcis som da jeg var afsted. De kunne heller ikke se "det de skulle se" Det viste sig at vores datter har en hjertefejl, men en fejl som ingen betydning skulle have.... Hun skal ikke opr. og hun kan leve med det den uden problemer. MEN jeg blev også meget bange og ked af det kan du tro. Jeg var til 2 hjertescanninger efterfølgende og alt så fint ud trods hendes diagnose. Jeg håber alt er ok. Skrive hvis du har brug for det!
var det også den blodåre som går op mod lungerne de ikke kunne se ved din datters hjerte?
det var det nemlig hos vores bette dreng. Det er noget med at der går 2 hovedpulsårer fra hjertet - 1 til arme og ben osv. og 1 til lunger og andre organer, og det var så den som fører til lungerne de ikke kunne finde...
Jeg håber virkelig bare sådan på at ham lægen finder den imorgen og kan afskrive en evt hjertefejl.
men det er rart at høre at din datter lever i bedste velgående med hendes
sygeplejersken snakkede også noget om at hvis de nu ikke finder åren imorgen, så skal vi til en speciel hjertescanning på Skejby sygehus. Men håber ved gud ikke at det blir nødvendigt 

jeg har selv på fornemmelsen at alt er ok, og at det bare var fordi han lå lidt dumt idag til at de kunne se den.
kan dog ikke helt lade vær med at være lidt nervøs for imorgen...

Anmeld