MD scanning idag med blandende følelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

VNB

Amandas-mor skriver:

Åh altså...stort kram og held og lykke  

mange tak 

håber bare SÅ meget på at han ligger rigtigt imorgen til at de kan finde den bette blodåre 

men synes heldigvis det er rart at tænke på at de begge to sagde at de ikke regnede med at der var grund til bekymring... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

VNB

M (: skriver:

Årh, søde, det er jeg ked af at høre!  for at det bare er falsk alarm, og at alt viser sig at være ok imorgen!

Husk, du er altid velkommen til at smide en sms, hvis du har brug for at snakke lidt om det! 

tak søde 

jeg tror og håber også at det "bare" var fordi han lå som han lå idag... og at han måske har rykket sig lidt rundt imorgen så lægen spotter blodåren hurtigt

men går jo her og tænker og tænker... også selvom jeg nu tror at alt er okay 

Anmeld

13. august 2012

Tona

VNB skriver:

mange tak 

håber bare SÅ meget på at han ligger rigtigt imorgen til at de kan finde den bette blodåre 

men synes heldigvis det er rart at tænke på at de begge to sagde at de ikke regnede med at der var grund til bekymring... 

Ja, det er rigtigt. Det er nok bare for at gå med livrem og seler at de scanner igen.

Anmeld

13. august 2012

Annette A

Hej og puha ja det er jo det man frygter mest, at noget ikke går som det skal. Kan godt forstå du har det skidt med det. Den uvished indtil I forhåbentlig får af vide intet er galt er rigtig hård.

Følte selv en snert af det da vi var til MD-scanning sidste tirsdag og her gik det fint med det hele, men mængden af væske i nyrene var tæt på kanten for hvad der burde være. I bedste fald går det væk af sig selv undervejs i graviditeten og værste fald er det noget der kræver operation efter fødslen. Dog kun meget sjældent, men nok til at man når at bekymre sig. Så vi skal til kontrolscanning i næste måned igen. Men det er da dejligt de er så grundige trods alt og tager tingene alvorligt og følger hurtigt op på det.

Men håber virkelig at Jeres lille dreng bare ligger og gør det lidt vanskeligt at se for dem. Det sagde vores scanningsjordemoder at hun havde opevet hele den dag. At de små vanskeliggjorde scanningerne ved at ligge akavet mv.

De bedste forhåbninger herfra om at alt er i skønneste orden.

Anmeld

13. august 2012

VNB

MorDk skriver:

Det lyder præcis som da jeg var afsted. De kunne heller ikke se "det de skulle se" Det viste sig at vores datter har en hjertefejl, men en fejl som ingen betydning skulle have.... Hun skal ikke opr. og hun kan leve med det den uden problemer. MEN jeg blev også meget bange og ked af det kan du tro. Jeg var til 2 hjertescanninger efterfølgende og alt så fint ud trods hendes diagnose. Jeg håber alt er ok. Skrive hvis du har brug for det!

var det også den blodåre som går op mod lungerne de ikke kunne se ved din datters hjerte? 

det var det nemlig hos vores bette dreng. Det er noget med at der går 2 hovedpulsårer fra hjertet - 1 til arme og ben osv. og 1 til lunger og andre organer, og det var så den som fører til lungerne de ikke kunne finde... 

Jeg håber virkelig bare sådan på at ham lægen finder den imorgen og kan afskrive en evt hjertefejl. 

men det er rart at høre at din datter lever i bedste velgående med hendes  

sygeplejersken snakkede også noget om at hvis de nu ikke finder åren imorgen, så skal vi til en speciel hjertescanning på Skejby sygehus. Men håber ved gud ikke at det blir nødvendigt 

jeg har selv på fornemmelsen at alt er ok, og at det bare var fordi han lå lidt dumt idag til at de kunne se den. 

kan dog ikke helt lade vær med at være lidt nervøs for imorgen... 

Anmeld

13. august 2012

VNB

Krisuer skriver:

Stort kram her fra 

Krydser finger for at det hele er som det skal være, og det bare er falsk alarm 

mange tak! 

vi håber også at det bare skyldes at han lå lidt dumt idag, og at vi får gode nyheder imorgen om at alt ser helt normalt ud! 

Anmeld

13. august 2012

VNB

Najsen86 skriver:

krydser fingre for at han finder den i morgen

1000 tak det kan du tro at vi også gør!  synes der er laaaang tid til kl 11.15 imorgen lige nu.. 

men jeg tror og håber at alt er helt ok! 

Anmeld

13. august 2012

Kløver

Sikker på han har det helt fint og alt er som det skal være

Krydser for alt er godt i morgen. Knus

Anmeld

13. august 2012

VNB

Maja_4000 skriver:

Årh , det er jeg ked af søde .. Håber bare han drillede idag !

Dejligt at alt andet er som det "skal" være Husk at komme med en update i morgen , ikk ?

jo jeg skal helt sikkert nok komme med en update. 

Men det blir nok først om eftermiddagen, da jeg er på arbejde imorgen. 

Jeg håber og tror også at hele forskrækkelsen bare skyldes at han lå lidt dumt idag... 

Alt andet så jo helt perfekt ud, så jeg er sikker på at hjertet også er sundt og rask 

Anmeld

13. august 2012

VNB

Det skal nok være i orden det hele;-) Kram kram kram!!! 

det håber jeg virkelig også!  

og jeg tror det. Men det blir rart at få 100 & vished imorgen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.