weekenderne er klart nemmere, men det fortæller ikke ret meget, for selfølgelig gør deres træthed også en del...og i weekenderne kan man jo sove alt det man lyster.
Her til aften endte det med jeg gik ned og lå hende bestemt ned, og sagde, NEJ, du skal sove nu!
og siden har jeg ikke hørt fra hende...
måske er det nogle mærkante regler og grænser der skal til, for helt ærlig, så kan jeg mærke mit behagersyge er helt ved overfladen, og strakt så voldsomt ud så jeg tænker det brister, Jeg gør ALT for at undgå de her episoder, jeg står da gerne med både vand og mælk, og zapper da fornøjet på hendes cd-afspiller lige til den sang hun skriger efter kommer, og jeg finder også gerne to par bukser frem, for så kan hun da være med til at bestemme i stedet for at knække totalt i vrede over mit valg...
jeg føler snart jeg går rundt på listefødder for ikke at frembringe en katastrofe i hende...og måske er det i virkeligheden der filmen knækker.
Måske skal jeg være hurtigere til at stoppe hende, ved at sætte hende for sig selv til hun kan opføre sig pænere, måske er det en periode, hvor jeg bliver testet, og er godt i gang med at dumpe...
måske skal jeg bare tage mig sammen, for måske kan øglen i virkeligheden snuse sig frem til min største frygt...som de kære unger altid har kunne...
shit, noget går pludselig op for mig.....

Shit, min datter køre i ring med mig!