og jeg ved det godt, ingen her kan gøre noget som helst, men for satan hvor er jeg bare mega træt af den måde min dag forløber på...nej ikke min dag, men min aften må jeg hellere sige.
Jeg kommer hjem omkring klokken 17, og jeg ved hvad der venter mig! En hylende unge, som bare skriger og hyler, kronisk og konstant, intet er godt nok, og ingen er gode nok, og alt er hendes!
Når jeg skriver skriger, så mener jeg virkelig skriger, hun kan være engle sød, lige indtil jeg kommer hjem, og så starter det, muaaaaar, og min min min min min, igen og igen...
Jeg har ca. 1½ time med hende, efter jeg er kommet hjem, og jeg savner virkelig det glade barn, men hun er her bare ikke...Uanset hvordan vi griber situationen an, så er der ikke noget at gøre!
Igår forsøgte Michael at gå mig i møde, sammen med Tif- Hun sad på hendes lille eldreven motorcykel, og kørte i min retning da jeg kom fra toget, og det sekund jeg nåede dem, brølede hun bare MIIIIIIN, styrede uden om mig, med retning mod netto, og da det lige som gik op for hende at hun ikke måtte køre i Netto, så startede balladen, jeg fatter det ikke, og jeg aner snart ikke hvordan jeg skal tackle det....er det for meget sagt hvis man siger man er ved at være så udbrændt af en skrigende unge, at man har tilbøjlighed til at være træt af hende?
ark, hør lige mig, pisse træt og vred over det.
Det er virkelig sådan at jeg gruer for at komme hjem, gruer efterhånden for at tage hende op om morgenen, for går alt ikke efter en direkte rettelinje, så knækker filmen, og så er hun bare vred...øv, jeg savner mit glade barn, og savner hun kan være lidt positiv, og grinende!
er jeg den eneste med sådan en unge? Jeg håber det næsten ikke, for jeg føler mig satme godt nok ret alene med det lige nu!
Lige nu ligger hun i hendes seng, og skriger mouaaaaaaaar, muaaaaaaaaar...og går jeg derned, så starter skrigene for alvor...fårk hvor er jeg bare ved at være udbrændt!
Klokken syv kan jeg lige så godt gå i min seng, for jeg orker ikke snakke med Michael, orker ikke tænke på vasketøj, orker ikke knævrende unger...jeg er bare så pisse meget fyldt op...øv!
Anmeld