Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
haha.. jeg skulle lige lede...
og jeg skrev det allerede da jeg var 5 eller 6 uger henne...
jeg har en hemmelighed. og jeg kan fanmer ikke holde på den mere.! Morten og jeg skal være forældre til Januar.. OG VI GLÆDER OS...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
E. B. skriver: Ja - ved den har været der en del gange, men kom gerne lige med Jeres guldkorn på FB igen. Hvad skrev I der afslørede Jeres graviditet?
Ja - ved den har været der en del gange, men kom gerne lige med Jeres guldkorn på FB igen. Hvad skrev I der afslørede Jeres graviditet?
Jeg skrev bare at jeg skulle være mor, eller mere nøjagtigt så skrev jeg vist:
Jeg skal være mor
Hehe
Jeg skrev "en stor nyhed kan også være en lille"
Kigger med, har været til NF i dag og har svært ved ikke og sige det
Benjamins'mor skriver: Ingenting.Men næste gang vi skal have en, er vi blevet enige om at kun forældre får det afvide, og så skriver vi på fb efter md "Benjamin skal have en lillesøster" eller "Benjamin skal have en lillebror".
Ingenting.Men næste gang vi skal have en, er vi blevet enige om at kun forældre får det afvide, og så skriver vi på fb efter md "Benjamin skal have en lillesøster" eller "Benjamin skal have en lillebror".
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Vi skrev med nummer 2. "på utallige opfordringer kommer der nu en måned2'er med premier midt sidst i marts."
Findusinde skriver: Vi skrev med nummer 2. "på utallige opfordringer kommer der nu en måned2'er med premier midt sidst i marts."
Jeg skrev dato'en for min termin og et hjerte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128