Hvad skrevt i på fb ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.982 visninger
44 svar
0 synes godt om
12. august 2012

Mum33

Ja - ved den har været der en del gange, men kom gerne lige med Jeres guldkorn på FB igen. Hvad skrev I der afslørede Jeres graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

MortilElias2010

E. B. skriver:

Ja - ved den har været der en del gange, men kom gerne lige med Jeres guldkorn på FB igen. Hvad skrev I der afslørede Jeres graviditet?

Jeg skal være mor!!! skrev jeg 

Anmeld

12. august 2012

Rosengreen

Jeg skrev: Har set det smukkeste lille hjerte i dag  <3

Manden skrev: Utoligt så smukke sort/hvid billeder kan være <3

Vi skrev det begge efter NF  

Anmeld

12. august 2012

TeamRocket

Jeg har ikke skrevet det derinde endnu- er i uge 24. Det er stadig kun vores venner, familien, min datters veninder og bedstemødrenes veninder der ved det Det er lidt sjovt at have en 'lille offentlig hemmelighed' synes jeg.

Anmeld

12. august 2012

M (:

Jeg har ikke skrevet det derinde endnu- er i uge 24. Det er stadig kun vores venner, familien, min datters veninder og bedstemødrenes veninder der ved det Det er lidt sjovt at have en 'lille offentlig hemmelighed' synes jeg.

Det er da også lidt morsomt med offentlige "hemmeligheder"

Min mor lavede lidt samme "stunt", da hun i '92 ventede min lillebror (4. barn).. Min farmor, som boede på Sjælland og sjældent ringede/kom herover, ringede i januar '92 og spurgte min mor, som boede i Jylland, hvornår de skulle have den næste, hvortil min mor svarede "til april".. Hahaha, du kan tro der blev stille, og resten af min farmors liv spurgte hun ALTID som det første, om der var småfolk på vej

Undskyld til TS at jeg skriver et noget irrelevant indlæg, men synes det var lidt sjovt (:

Anmeld

12. august 2012

MaybeBaby

E. B. skriver:

Nf billede med teksten: I grow people... What's your superpower?

Anmeld

12. august 2012

Ka+Ma=Be

Jeg skrev 1. april, at nu måtte baby gerne snart begynde at sparke  (var ca 17 uger henne)

Anmeld

12. august 2012

Moar2011

E. B. skriver:

1 bliver til 2 - og 2 bliver til 3

Anmeld

12. august 2012

Ka+Ma=Be

MaybeBaby skriver:

Nf billede med teksten: I grow people... What's your superpower?

I like so much Mette!   hehe

Den var jeg ærgerlig over at jeg ikke brugte! hihi

Anmeld

12. august 2012

M (:

Jeg har endnu til gode at offentliggøre mine forhåbentlig fremtidige graviditeter, men har set mange søde:

- 1+1=3

- En stor nyhed kan også være lille

- Et album med ældre søskende, hvor der i blandt var et billede fra nf af lillebrøster

- Et billede af ældre søskende med "jeg skal være storebror/-søster" t-shirt på

(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.