Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ville gerne have skrevet:
"Min mor skal være mormor, min far skal være morfar, min svigermor skal være farmor, min svigerfar skal være farfar, min søster skal være moster, min svigerinde skal være faster - hvad skal Daniel og jeg være??"
M (: skriver: Jeg har endnu til gode at offentliggøre mine forhåbentlig fremtidige graviditeter, men har set mange søde: - 1+1=3 - En stor nyhed kan også være lille - Et album med ældre søskende, hvor der i blandt var et billede fra nf af lillebrøster - Et billede af ældre søskende med "jeg skal være storebror/-søster" t-shirt på (:
Jeg har endnu til gode at offentliggøre mine forhåbentlig fremtidige graviditeter, men har set mange søde:
- 1+1=3
- En stor nyhed kan også være lille
- Et album med ældre søskende, hvor der i blandt var et billede fra nf af lillebrøster
- Et billede af ældre søskende med "jeg skal være storebror/-søster" t-shirt på
(:
E. B. skriver: Ja - ved den har været der en del gange, men kom gerne lige med Jeres guldkorn på FB igen. Hvad skrev I der afslørede Jeres graviditet?
Ja - ved den har været der en del gange, men kom gerne lige med Jeres guldkorn på FB igen. Hvad skrev I der afslørede Jeres graviditet?
Jeg offentliggjorde det lidt før NF
da det var oplagt at skrive det den 1 april skrev noget i stil med jeg glædet mig til at det blev oktober så jeg kunne holde min lille baby i armene..
nogle folk troede selvfølgelig ik på mig og nogle dage efter lagde jeg så et scanningsbillede op
jeg skrev:
Alt normal så er det bare at vente
Jeg skrev :
" Vi mangler et rum , for Oscar skal være storebror til September "
tarkoflen skriver: Min veninde ændrede sit profilfoto til en dåse torskerogn det blev hurtigt gættet... Jeg har overvejet at ændre mit profilbillede til en bolle i ovnen
Min veninde ændrede sit profilfoto til en dåse torskerogn det blev hurtigt gættet... Jeg har overvejet at ændre mit profilbillede til en bolle i ovnen
Haha den var god Tror jeg vil bruge det med bollen i ovnen når Lukas engang skal være storebror...
Happiness skriver: Haha den var god Tror jeg vil bruge det med bollen i ovnen når Lukas engang skal være storebror...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128