Hvad skrevt i på fb ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2012

Mum33

M (: skriver:

Det er da også lidt morsomt med offentlige "hemmeligheder"

Min mor lavede lidt samme "stunt", da hun i '92 ventede min lillebror (4. barn).. Min farmor, som boede på Sjælland og sjældent ringede/kom herover, ringede i januar '92 og spurgte min mor, som boede i Jylland, hvornår de skulle have den næste, hvortil min mor svarede "til april".. Hahaha, du kan tro der blev stille, og resten af min farmors liv spurgte hun ALTID som det første, om der var småfolk på vej

Undskyld til TS at jeg skriver et noget irrelevant indlæg, men synes det var lidt sjovt (:

Helt ok. Sød historie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

eliasmum

Jeg skrev

Det der vokser indeni

Anmeld

12. august 2012

MorDk

Jeg skrev dette:

"Det er ikke til at sige, hvilken reaktion der vil blive, men til september dette år Bassen en lillebror eller søster får" ♥

Anmeld

12. august 2012

Majbrit P

E. B. skriver:

Ja - ved den har været der en del gange, men kom gerne lige med Jeres guldkorn på FB igen. Hvad skrev I der afslørede Jeres graviditet?

Jeg satte et scannings billede ind og skrev "kan ikke længere holde det hemmeligt, vi skal være forældre!" 

Anmeld

12. august 2012

Lullaby

Lagde et billede op af den positive test og så skrev jeg: I grow people. What's your superpower?

Anmeld

12. august 2012

Nadia&Daniel

Ved Laura skrev jeg:

har været til nakkefoldscanning med manden i dag ♥ vi venter os en lille sund og rask guldklump ♥

Faktisk kedeligt når man tænker over det

Vi er ikke ved nr. 2 endnu, men er da begyndt at tænke kreativ:

- Nu ved vi hvad børneværelse nr. 2 skal bruges til

- Godt vi har to børneværelser

- Gad vide hvilken farve vi skal have på baby-værelset, finder vi ud af i (mdr. - år)

Anmeld

12. august 2012

Skifreaken

Ikke super originalt, men et billede fra NF og teksten - Ja så skal man også være mor

Anmeld

12. august 2012

Linda-M

Jeg skrev et lille digt:

"Inde i maven min, gemmer sig en baby fin, til Maj vil storken komme, og ventetiden endelig være omme :-D

... og så lagde jeg et mavebillede på , jeg offentlig gjorde det i uge 16, så jeg havde en fin lille babybule

Anmeld

12. august 2012

LinLin

Min familie og nærmeste venner fik det at vide da jeg fandt ud af det selv.... (sammen med jer herinde )
FB-venner fik denne besked efter kønsscanning da jeg var i uge 17, mener jeg: "venter en velproportioneret dreng til september "

Anmeld

12. august 2012

twinboys

Linda-M skriver:

Jeg skrev et lille digt:

"Inde i maven min, gemmer sig en baby fin, til Maj vil storken komme, og ventetiden endelig være omme :-D

... og så lagde jeg et mavebillede på , jeg offentlig gjorde det i uge 16, så jeg havde en fin lille babybule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.