Vi søger guldmærker fra dansk supermarket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. august 2012

CamillaSoefelt

Kofoed. skriver:

Dem der har nogle mærker skriver til en på listen og de finder sammen en aftale, fx en pris for dem der gerne betaler lidt eller også aftaler de en proto og adressen de skal sende til. Der bliver ikke skrevet i tråden (hvis der gør, så skal jeg nok sørge for de skriver privat i stedet). Så tager man bare imod det man mangler og sender videre, når man ikke behøver mere

Er det ikke fair nok?

Lyder genialt;-)! Godt fundet på;0)!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

sus73

Becks skriver:

Præcis  Jeg "plejer" at få 500-1000,- fødselsdag og jul...

Nej de 1500,- er for sæden, så det er okay.. Medicinen kan sagtens løbe op i et par tusinde

Beklager det har ikke noget med grydemærker at gøre, men for dig nok en endnu større "gave" - bed klinikken om at søge om kronikertilskud til dig, så kommer der et loft på medicinudgiften årligt. Mener det er 3500 kr. Herefter får du 100% i tilskud, forudsat at du køber den billigste medicin. Medicin til fertilitetsbehandling er jo helt ekstremt dyrt.

Anmeld

12. august 2012

Becks

sus73 skriver:

Beklager det har ikke noget med grydemærker at gøre, men for dig nok en endnu større "gave" - bed klinikken om at søge om kronikertilskud til dig, så kommer der et loft på medicinudgiften årligt. Mener det er 3500 kr. Herefter får du 100% i tilskud, forudsat at du køber den billigste medicin. Medicin til fertilitetsbehandling er jo helt ekstremt dyrt.

Det vil jeg spørge dem om

For nej det er desværre ikke billig medicin

Anmeld

12. august 2012

Kofoed.

CamillaSoefelt skriver:

Lyder genialt;-)! Godt fundet på;0)!!

Håber bare det vil fungere

Anmeld

13. august 2012

CamillaSoefelt

Kofoed. skriver:

Håber bare det vil fungere

Det eneste jeg ku blive lidt i tvivl om er om folk vælger mest at give guldmærker til dem der vil give penge oveni?

Anmeld

13. august 2012

Kofoed.

CamillaSoefelt skriver:

Det eneste jeg ku blive lidt i tvivl om er om folk vælger mest at give guldmærker til dem der vil give penge oveni?

Ja, men så mange skal de vel heller ikke bruge? Jeg slap bruge 3 hæfter, ved ikke om kæresten skal bruge nogen, men det er jo hurtigt klaret, tænker jeg i hvert fald.

Anmeld

13. august 2012

Kofoed.

sus73 skriver:

Synes det er helt i orden med brugbare råd, selvom det ikke helt passer med tråden

Anmeld

16. august 2012

Meetoo

Jeg vil gerne skrives på listen samler også mærker.

Anmeld

16. august 2012

Kofoed.

Meetoo skriver:

Jeg vil gerne skrives på listen samler også mærker.

Er på mobilen nu, men sætter dig på i morgen formiddag held og lykke med samlingen.

Anmeld

16. august 2012

CamillaSoefelt

Nogen der har været heldige at modtage mærker:-)?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.