Vi søger guldmærker fra dansk supermarket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6.801 visninger
82 svar
0 synes godt om
12. august 2012

Kofoed.

Tænkte om det ikke ville være nemmere at oprette en liste for alle os, der søger guldmærker, da det jo snart er umuligt, at finde rundt i alle de tråde. Så kan folk der gerne vil donere deres mærker, bare sende en privat besked til den person de ønsker at sende til. Hvis man kun mangler få, så kan man lige skrive antallet og så hvis nogen lige har det antal, kan de nemt klare den.
Der er ikke interresse i en priskrig og derfor opforder jeg til, at man bare smide en besked til dem der gerne vil betale lidt, med hvor meget i gerne vil have og vil den ene ikke, så gå videre til den næste, om de vil give det beløb, ja i den dur. Tak til jer alle der giver jeres mærker, vi er nogen der mangler meget og kvalitet til billige penge, det kan man ikke sige nej til.

Skriv jer bare ind her i tråden, vil løbene opdagtere listen, husk at skrive, når i har fået de mærker i skal bruge.

Dem der tager imod med kyshånd (betaler porto):

trunte89
Emily2012<3
th
Noneother
CamillaSoefelt
Sommerfugl86
LousieRH

Dem der gerne vil give et lille beløb udover porto:

Carl-Emil's mor
rikkeregnbue

Undskyld jeg ikke kan huske jer andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Emily2012<3

Kofoed. skriver:

Tænkte om det ikke ville være nemmere at oprette en liste for alle os, der søger guldmærker, da det jo snart er umuligt, at finde rundt i alle de tråde. Så kan folk der gerne vil donere deres mærker, bare sende en privat besked til den person de ønsker at sende til. Hvis man kun mangler få, så kan man lige skrive antallet og så hvis nogen lige har det antal, kan de nemt klare den.

Skriv jer bare ind her i tråden, vil løbene opdagtere listen, husk at skrive, når i har fået de mærker i skal bruge.

Listen:

Kofoed.
Emily2012<3

Anmeld

12. august 2012

Krisuer

Kofoed. skriver:

Listen:

Kofoed.
Emily2012<3

Super god ide, det gør det nemmer for os som har mærkerne og ikke selv skal bruge dem 

Anmeld

12. august 2012

Kofoed.

Krisuer skriver:

Super god ide, det gør det nemmer for os som har mærkerne og ikke selv skal bruge dem 

Tænker jeg nemlig også. Og så er der heller ikke så mange tråde med det samme indhold

Anmeld

12. august 2012

th

Kofoed. skriver:

Listen:

Kofoed.
Emily2012<3

jeg vil også gerne på listen.

Anmeld

12. august 2012

Kofoed.

th skriver:

jeg vil også gerne på listen.

Er nu gjort

Anmeld

12. august 2012

Carl-Emil's mor

Kofoed. skriver:

Er nu gjort

jeg vil også super gerne på listen og vil gerne betale lidt pr hæfte plus porto

Anmeld

12. august 2012

Kofoed.

Carl-Emil's mor skriver:

jeg vil også super gerne på listen og vil gerne betale lidt pr hæfte plus porto

Ja, det gør jeg også, ved bare ikke om jeg skal "promode" det i start indlægget :/

Anmeld

12. august 2012

Carl-Emil's mor

Kofoed. skriver:

Ja, det gør jeg også, ved bare ikke om jeg skal "promode" det i start indlægget :/

det kan man da godt

Så kan folk jo selv vælge om de vil have noget for dem eller bare give dem væk

Så kan du jo bare skrive dem der gerne giver lidt for dem: også navnene

også kan du skrive dem der bare gerne modtager med kyshånd: også navnene

Anmeld

12. august 2012

Kofoed.

Carl-Emil's mor skriver:

det kan man da godt

Så kan folk jo selv vælge om de vil have noget for dem eller bare give dem væk

Så kan du jo bare skrive dem der gerne giver lidt for dem: også navnene

også kan du skrive dem der bare gerne modtager med kyshånd: også navnene

Det lyder fair nok, stiller det lige anerledes op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.