Vi søger guldmærker fra dansk supermarket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. august 2012

Noneother

Du må osse gerne skrive mig på. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Kofoed.

trunte89 skriver:

men det var ikke sikker det havde hjulpet. Det gjorde min kæreste nemlig en dag ( det var ikke så mange mærker det drejede sig om ) men r sagde hende i kassen bare, at sådan fungerede det altså ikke!

Men så kunne kunde lige være frisk "hov, jo vil egentlig gerne have dem2 og så ligge/give dem, så kan kasse"damen" ikke sige noget

Anmeld

12. august 2012

Becks

Du må meget gerne også skrive mig på..

Jeg har kun 1 kasserolle at gøre godt med, da belægningen på min andre gryder er gået af.. Så skal have fat i nogle gode nogen i stål, men pengene hænger desværre ikke på træerne

Anmeld

12. august 2012

Kofoed.

Carl-Emil's mor skriver:

yeaps - efter jeg forlod min eks er der ikke meget tilbage andet end nogle 5 år gamle IKEA modeller

Nemlig, kender det alt for godt

Anmeld

12. august 2012

trunte89

Kofoed. skriver:

Men så kunne kunde lige være frisk "hov, jo vil egentlig gerne have dem2 og så ligge/give dem, så kan kasse"damen" ikke sige noget

Gjorde hende her faktisk også. Hun beholdt dem så bare selv

Anmeld

12. august 2012

Kofoed.

Becks skriver:

Du må meget gerne også skrive mig på..

Jeg har kun 1 kasserolle at gøre godt med, da belægningen på min andre gryder er gået af.. Så skal have fat i nogle gode nogen i stål, men pengene hænger desværre ikke på træerne

Så slemt er det dog ikke for mig, her to forskellige størrelser gryder og en kasserolle og en pande. Reelt er det jo nok, men vil gerne have en større gryde, en grillpande og en wok der ikke er i stykker. Har næsten et hæfte... Men derfor vil jeg gerne betale lidt for mine mærker, kan jo overleve uden, men vil jo gerne have gode gryder til billige penge

Anmeld

12. august 2012

Kofoed.

Noneother skriver:

Du må osse gerne skrive mig på. 

Hermed gjort søde

Anmeld

12. august 2012

Kofoed.

trunte89 skriver:

Gjorde hende her faktisk også. Hun beholdt dem så bare selv

Ha ha, hvor provokerende et eller andet sted.

Anmeld

12. august 2012

trunte89

Kofoed. skriver:

Ha ha, hvor provokerende et eller andet sted.

Ja, nåede lige at håbe

Anmeld

12. august 2012

Becks

Kofoed. skriver:

Så slemt er det dog ikke for mig, her to forskellige størrelser gryder og en kasserolle og en pande. Reelt er det jo nok, men vil gerne have en større gryde, en grillpande og en wok der ikke er i stykker. Har næsten et hæfte... Men derfor vil jeg gerne betale lidt for mine mærker, kan jo overleve uden, men vil jo gerne have gode gryder til billige penge

Ih bare det var mig

Håber sådan jeg når at samle/få flere mærker, det ville virkelig lette på det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.