Vi søger guldmærker fra dansk supermarket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. august 2012

Becks

Kofoed. skriver:

Altid godt med en solid pande

Nej, den holder nok heller ikke meget længere så, men håber du når at finde pengene til en ny inden. Men det er vel forsøg på familieforøgelse er tager på pungen? Ikke for at snære, men tænker det må være dyrt.

Jeg har fødselsdag til November, så tænker jeg vil ønske mig penge af min far og papmor, og hvis jeg når at samle minimum 3 hæfter, så burde det kunne lade sig gøre...

Jo det er til behandlingen, jeg betaler 1500,- pr forsøg, men så kommer alt medicinen oven i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Kofoed.

Becks skriver:

Jeg har fødselsdag til November, så tænker jeg vil ønske mig penge af min far og papmor, og hvis jeg når at samle minimum 3 hæfter, så burde det kunne lade sig gøre...

Jo det er til behandlingen, jeg betaler 1500,- pr forsøg, men så kommer alt medicinen oven i

Ja, tror jeg også nok, det er jo maks 200 pr gryde og tror gerne de vil hjælpe med det, plejer de kære forældre

1500 er ikke så voldsomt igen, men øh, medicin, det render vist hurtigt op...

Anmeld

12. august 2012

Becks

Kofoed. skriver:

Ja, tror jeg også nok, det er jo maks 200 pr gryde og tror gerne de vil hjælpe med det, plejer de kære forældre

1500 er ikke så voldsomt igen, men øh, medicin, det render vist hurtigt op...

Præcis  Jeg "plejer" at få 500-1000,- fødselsdag og jul...

Nej de 1500,- er for sæden, så det er okay.. Medicinen kan sagtens løbe op i et par tusinde

Anmeld

12. august 2012

Kofoed.

Becks skriver:

Præcis  Jeg "plejer" at få 500-1000,- fødselsdag og jul...

Nej de 1500,- er for sæden, så det er okay.. Medicinen kan sagtens løbe op i et par tusinde

Jubii

Puha, ja det kan jo blive halv dyrt. Koster scanninger og alt det ikke noget?

Anmeld

12. august 2012

Becks

Kofoed. skriver:

Jubii

Puha, ja det kan jo blive halv dyrt. Koster scanninger og alt det ikke noget?

Jeg går i det private, men har henvisning fra min læge... Så skal ikke betale for nogen undersøgelser  Det er også derfor sæden er så billig, ellers koster den 2300,- pr forsøg..

Anmeld

12. august 2012

CamillaSoefelt

Kofoed. skriver:

Done

Må håbe nogen snart har fået hvad de mangler, så vi andre kan tigge lidt

Hehe. Samler selv på fuld kraft. Men det tager jo tid. Men du skal da bare hoppe på listen hvis du er int? Vi deler da alle!

Anmeld

12. august 2012

Kofoed.

Becks skriver:

Jeg går i det private, men har henvisning fra min læge... Så skal ikke betale for nogen undersøgelser  Det er også derfor sæden er så billig, ellers koster den 2300,- pr forsøg..

Okay på de måde

Anmeld

12. august 2012

Kofoed.

CamillaSoefelt skriver:

Hehe. Samler selv på fuld kraft. Men det tager jo tid. Men du skal da bare hoppe på listen hvis du er int? Vi deler da alle!

Samler også selv og når også mit mål, er jeg ret sikker på.

Er på listen, men tror listen bliver lang, 9 på 3 timer, det er jo mange

Anmeld

12. august 2012

CamillaSoefelt

Kofoed. skriver:

Samler også selv og når også mit mål, er jeg ret sikker på.

Er på listen, men tror listen bliver lang, 9 på 3 timer, det er jo mange

;-)! Hvordan fungerer listen så?

Anmeld

12. august 2012

Kofoed.

CamillaSoefelt skriver:

;-)! Hvordan fungerer listen så?

Dem der har nogle mærker skriver til en på listen og de finder sammen en aftale, fx en pris for dem der gerne betaler lidt eller også aftaler de en proto og adressen de skal sende til. Der bliver ikke skrevet i tråden (hvis der gør, så skal jeg nok sørge for de skriver privat i stedet). Så tager man bare imod det man mangler og sender videre, når man ikke behøver mere

Er det ikke fair nok?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.