Fra to lure til en..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2012

Stéphanie

mor:) skriver:

de gange vores dreng er vågnet tit om natten så har det været pga. væske i ørene. Så jeg plejer at tage forbi lægen for en sikkerheds skyld. 

Mht. lure. Her har vores dreng kun sovet en lur i ca 4 dage, men det var vidst bare en periode. I den periode puttede vi ham kl 17.45 til natten, for han var så træt.

Vi blev ved med at prøve at putte ham til to lure og lige pludselig var han god til at sove igen

Jeg har fået tjekket ham igennem fra top til tå da han begyndte at vågne om natten, og der er ingen fysisk forklaring på hvorfor han gør det.

Jeg bliver også ved med at putte, men det er virkelig hårdt når man ender med at have en total hysterisk dreng der bare skriger for at holde sig vågen (ved godt han ikke tænker sådan, men sådan virker det)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Stéphanie

Happiness skriver:

Lukas begyndte for en lille måned siden. Det var lidt hårdt de første dage Da han var møghamrende træt ved 17 tiden. Men vi holdte ud, og holdte ham vågen via bad og megen aktivitet til 19-20 stykker. Der gik et par dage, og nu sover han nogenlunde igennem.

Før vågnede han MANGE gange om natten, og vågnede og ville op imellem 4-5. Men nu sover han fra 19-20 stykker - 6.00. Og vågner sjællent og skal have sutten.

Han sover middagslur ved 11-12.00 tiden, og sover så i 2-3½ time i vuggestuen.

Vi kan ikke holde Xander vågen, hvis han har besluttet sig for at sove så sover han, så sent som i fredags lagde han sig til at sove da vi var ude at cykle, ikke særlig behageligt for nogen af os vil jeg gerne lige hilse at sige

Anmeld

12. august 2012

Stéphanie

Mettefpigen skriver:

Har du prøvet at snakke med lægen eller sp?

Jeg har snakket med vores læge, og da der ikke er en fysisk grund til at han ikke sover, kan han ikke rigtig hjælpe os, vores sp gav os beskeden at ikke alle børn sover lige meget

Anmeld

12. august 2012

Mettefpigen

Stéphanie skriver:

Jeg har snakket med vores læge, og da der ikke er en fysisk grund til at han ikke sover, kan han ikke rigtig hjælpe os, vores sp gav os beskeden at ikke alle børn sover lige meget

Nej det er også rigtigt.... Lukas sov også kun ca 6 timer de første 6 måneder.... Hmm så ved jeg sku ikk lige du kam gøre.... Andet end at vente...

Anmeld

12. august 2012

Stéphanie

Mettefpigen skriver:

Nej det er også rigtigt.... Lukas sov også kun ca 6 timer de første 6 måneder.... Hmm så ved jeg sku ikk lige du kam gøre.... Andet end at vente...

Tror desværre heller ikke der er så meget at gøre efterhånden, men puha det bliver ikke sjovt nu hvor sommerferien er ovre og jeg ikke kan få en lille lur efter Xander er blevet afleveret

Anmeld

13. august 2012

modesty

Stéphanie skriver:

Jeg kan slet slet ikke rykke hans formiddagslur til senere da han står op kl 3.45 de fleste dage, han kan på ingen måde hænge sammen så

Argh. Det er jo en ond spiral, for hvis man rykkede hans lure, ville han jo måske sove længere om morgenen også...

Anmeld

13. august 2012

Stéphanie

modesty skriver:

Argh. Det er jo en ond spiral, for hvis man rykkede hans lure, ville han jo måske sove længere om morgenen også...

Jeg har prøvet, det kom der desværre bare slet intet godt ud af, men giver det lidt tid og prøver forsigtigt og komme ind i en rytme, der måske kunne være lidt mere human

Anmeld

13. august 2012

Den lykkelige

Vores stoppede omkring de 14 mdr.. hun var så bare allerede total stegt kl 17/17.30.. og vi synes det var synd med så træt en lille pige så vi lagde hende til natten der og tænkte så at vi måtte bare stå tidlig op hvis det var det.. men hun sov stadig til 6-7 stykker.. nu er hun 17 mdr og har selv ændret sin rytme lidt.. så nu er hun senge klare ved 19 tiden og sover jo stadig den ene lur..

Anmeld

13. august 2012

Stéphanie

Den lykkelige skriver:

Vores stoppede omkring de 14 mdr.. hun var så bare allerede total stegt kl 17/17.30.. og vi synes det var synd med så træt en lille pige så vi lagde hende til natten der og tænkte så at vi måtte bare stå tidlig op hvis det var det.. men hun sov stadig til 6-7 stykker.. nu er hun 17 mdr og har selv ændret sin rytme lidt.. så nu er hun senge klare ved 19 tiden og sover jo stadig den ene lur..

Det lyder jo som om der er håb forude, tak for det

Anmeld

13. august 2012

Skouboe

Vil det hjælpe dig at få at vide at der ligger et tigerspring omkring 64 uger? Kunne noget af det ikke være en tiger på besøg?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.