Fra to lure til en..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2012

Fenja09

Vores datter sover kun en lur om dagen og det har hun gjort siden hun startede i dp. Hun sover til middag og det er alt mellem en halv time til to timer. Hun kommer i seng mellem 17.30 og 19.00, som regel bliver kl. 18.00. Hun får flaske ved midnatstid og sover ellers igennem til kl 6.00 om morgenen.

Vores datter bliver 1 år d. 1 Sep og har gået i dp i 5 uger.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Clisolka

Min datter stoppede med 2 lure da hun startede i vuggestue - hun kunne sagtens have brugt de 2 lure. Engang imellem i weekenden, så putter hende og faderen i vores seng, så tager de 2 lure 

Anmeld

12. august 2012

twinny

Her stoppede drengene, da de var 10 måneder. Og det kan godt trække tænder ud, da de er vildt trætte kl 17 og ville spise eller noget.  Men det er fordi de kun sover 1 time til formiddag.

Mine børn har aldrig været de vilde sovebørn.

Anmeld

12. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

de gange vores dreng er vågnet tit om natten så har det været pga. væske i ørene. Så jeg plejer at tage forbi lægen for en sikkerheds skyld. 

Mht. lure. Her har vores dreng kun sovet en lur i ca 4 dage, men det var vidst bare en periode. I den periode puttede vi ham kl 17.45 til natten, for han var så træt.

Vi blev ved med at prøve at putte ham til to lure og lige pludselig var han god til at sove igen

Anmeld

12. august 2012

Happiness

Lukas begyndte for en lille måned siden. Det var lidt hårdt de første dage Da han var møghamrende træt ved 17 tiden. Men vi holdte ud, og holdte ham vågen via bad og megen aktivitet til 19-20 stykker. Der gik et par dage, og nu sover han nogenlunde igennem.

Før vågnede han MANGE gange om natten, og vågnede og ville op imellem 4-5. Men nu sover han fra 19-20 stykker - 6.00. Og vågner sjællent og skal have sutten.

Han sover middagslur ved 11-12.00 tiden, og sover så i 2-3½ time i vuggestuen.

Anmeld

12. august 2012

Stéphanie

Mettefpigen skriver:

Du kan måske ikk rykke maden til kl 17? Det kan være det kan holde ham vågen... Eller et bad?

Et bad gør ham kun mere træt, og trækker jeg aftensmaden falder han i søvn uden at have spist, og det synes jeg ikke rigtig jeg vil byde ham

Anmeld

12. august 2012

Stéphanie

modesty skriver:

Hvorfor rykker I ikke luren kl. 11:30 til senere? Det er måske for lang tid for ham at skulle holde sig vågen fra 12:30 til put.

Jeg kan slet slet ikke rykke hans formiddagslur til senere da han står op kl 3.45 de fleste dage, han kan på ingen måde hænge sammen så

Anmeld

12. august 2012

Stéphanie

Babymor2010 skriver:

Min datter stoppede med 2 lure da hun startede i vuggestue - hun kunne sagtens have brugt de 2 lure. Engang imellem i weekenden, så putter hende og faderen i vores seng, så tager de 2 lure 

Det lyder hygge! Jeg har altså også bare den mening at Xander han stadig har behov for to lure i løbet af dagen, han falder i søvn uanset hvad kl 17 når han ikke har sovet over middag

Anmeld

12. august 2012

Stéphanie

twinny skriver:

Her stoppede drengene, da de var 10 måneder. Og det kan godt trække tænder ud, da de er vildt trætte kl 17 og ville spise eller noget.  Men det er fordi de kun sover 1 time til formiddag.

Mine børn har aldrig været de vilde sovebørn.

Xander har faktisk altid sovet godt, nok også derfor der virker så mærkeligt at det pludselig kommer, og så endda uden nogen form for forvarsel

Anmeld

12. august 2012

Mettefpigen

Stéphanie skriver:

Et bad gør ham kun mere træt, og trækker jeg aftensmaden falder han i søvn uden at have spist, og det synes jeg ikke rigtig jeg vil byde ham

Har du prøvet at snakke med lægen eller sp?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.