kan det blive ved?? (lidt klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.047 visninger
42 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. august 2012

Kay

https://www.baby.dk/debat/187202pi1/graviditet/klamt-ikke-for-sarte.aspx

den lavede jeg i går...

og hele aftenen i går og hver gang jeg var på toilettet i nat og hver gang jeg har været der ude i dag har der været slim på papiret... ca. på størelse med en 5 krone hver gang

tænker lidt om det er helt normalt eller???

der er ik sket mere med veer eller noget... har ondt i maven med 20-60 minutter i mellem... men der er ik kommet mere skub i det end det...

tænker lidt om jeg burde ringe til FG og forhøre mig om det slim der... sys bare det er spild af deres tid hvis det er helt normalt...

sys bare det er ret store mængder snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

2721

Oplevede ikke selv noget i den stil
Ville nok liiiige ringe og høre

Anmeld

11. august 2012

Kay

Bøllemyr skriver:

Oplevede ikke selv noget i den stil
Ville nok liiiige ringe og høre

jo men tænker bare om det kan være noget der har sidet inde hun har løsnet når hun har lavet hindeløsning og det så er helt normalt det kommer ud

Anmeld

11. august 2012

Anonym

Det er helt normalt... Din krop opfører sig meget normalt lige nu.. Du skal snart have en baby om det er i dag, i morgen eller om en uge, det ved vi ikke (heldigvis) men stensikkert er det at din krop er igang med at gøre klar til en fødsel...

Ring altid til FG hvis du er i tvivl om noget som helst, hellere ringe én gang for mange end én gang for lidt

Anmeld

11. august 2012

2721

Kay skriver:

jo men tænker bare om det kan være noget der har sidet inde hun har løsnet når hun har lavet hindeløsning og det så er helt normalt det kommer ud

Hmm, se det skal jeg ikke kunne sige. Fik ikke lavet hindrløsning.
Men det kan vel egentlig meget vel være noget hinde....

Anmeld

11. august 2012

Kay

Anonym skriver:

Det er helt normalt... Din krop opfører sig meget normalt lige nu.. Du skal snart have en baby om det er i dag, i morgen eller om en uge, det ved vi ikke (heldigvis) men stensikkert er det at din krop er igang med at gøre klar til en fødsel...

Ring altid til FG hvis du er i tvivl om noget som helst, hellere ringe én gang for mange end én gang for lidt

tænker bare det er nok om kring 2 dl nu... er det ik ret meget??

Anmeld

11. august 2012

Kay

Bøllemyr skriver:

Hmm, se det skal jeg ikke kunne sige. Fik ikke lavet hindrløsning.
Men det kan vel egentlig meget vel være noget hinde....

ja det tænker jeg også... det er jo imellem livmoren og foster hinderne... og der kan jo godt være noget slim eller??

Anmeld

11. august 2012

Anonym

Kay skriver:

tænker bare det er nok om kring 2 dl nu... er det ik ret meget??

Det lyder af meget, prøv at tage et bind på og gå rundt med det en time, er det tungt når du tager det af, er det (måske) vandet der er gået

Anmeld

11. august 2012

2721

Kay skriver:

ja det tænker jeg også... det er jo imellem livmoren og foster hinderne... og der kan jo godt være noget slim eller??

Detkunne jeg da forstille mig.
Men er ikke sikker?

Anmeld

11. august 2012

Kay

Anonym skriver:

Det lyder af meget, prøv at tage et bind på og gå rundt med det en time, er det tungt når du tager det af, er det (måske) vandet der er gået

der kommer ikke noget i trusserne... det er kun slim når jeg tører mig... og vandet skulle da gerne ikke være slimet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.