kan det blive ved?? (lidt klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

Kay

Bøllemyr skriver:

Detkunne jeg da forstille mig.
Men er ikke sikker?

må se om jeg kan finde noget  i dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Rosengreen

Det lyder godt nok som meget slim!  Har ikke selv oplevet noget lignende..

Tror jeg ville ringe til FG bare for en sikkerhedsskyld. Nok også for at høre om der kan være infektionsfare når det har stået på et døgns tid

Anmeld

11. august 2012

Anonym

Kay skriver:

der kommer ikke noget i trusserne... det er kun slim når jeg tører mig... og vandet skulle da gerne ikke være slimet

Vandet kan godt være slimet....

Jeg har altid meget slim når jeg er gravid og sidst jeg fødte var der også rigtig meget slim en uges tid før jeg fødte, faktisk så meget så jeg troede vandet var gået

Anmeld

11. august 2012

Anonym

Kay skriver:

der kommer ikke noget i trusserne... det er kun slim når jeg tører mig... og vandet skulle da gerne ikke være slimet

Jeg har altid meget slim når jeg er gravid og sidst jeg fødte var der også rigtig meget slim en uges tid før jeg fødte, faktisk så meget så jeg troede vandet var gået

Anmeld

11. august 2012

Kay

Rosengreen skriver:

Det lyder godt nok som meget slim!  Har ikke selv oplevet noget lignende..

Tror jeg ville ringe til FG bare for en sikkerhedsskyld. Nok også for at høre om der kan være infektionsfare når det har stået på et døgns tid

når ja det kunne jo egentlig godt være...

Anmeld

11. august 2012

Kay

Anonym skriver:

det er bare mere "fast" end snot... lige som det slim der var på mode som legetøj i 90'erne....

Anmeld

11. august 2012

2721

Kay skriver:

må se om jeg kan finde noget  i dag...

Go ide.
Har du fundet ud af noget?
Læste det med vandet eller infektion og det kan det jo lige så vel være.

Anmeld

11. august 2012

Kay

Bøllemyr skriver:

Go ide.
Har du fundet ud af noget?
Læste det med vandet eller infektion og det kan det jo lige så vel være.

fandt ik rigtig noget andet end der er andre der har oplevet det samme... men ik hvad det var...

vandet tror jeg ik det er da det er MEGET fast... mere end snot...

og infiktion ved jeg ik rigtig for der står at det så skal lugte og det gør det ik

Anmeld

11. august 2012

2721

Kay skriver:

fandt ik rigtig noget andet end der er andre der har oplevet det samme... men ik hvad det var...

og infiktion ved jeg ik rigtig for der står at det så skal lugte og det gør det ik

Jeg googlede også lige og kunne se at der var en der havde haft i hele 3 dage efter hindeløsning og havde taget til lægen, men det var ganske ufarligt. Ved ikke om du fandt den.

Anmeld

11. august 2012

Anonym

Kay skriver:

Jamen er det ikke bare din slimprop? Der kan godt være MEGET!!! Det var der hos mig. Og den gik over længere tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.